کد خبر: ۴۰۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با تشریح عملکرد این قشر توانمند بسیج گفت: نقاط ضعف و قوتی در اجرا و پیشبرد برنامه های خود داشته ایم و اوج توانمندی و نقطه قوت در کار ما پرداختن به مباحث تخصصی است  .

به گزارش حکیم مهر به نقل از  خبرگزاری بسیج، همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مجمع عالی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان صبح امروز در موسسه تحقیقات پنبه این استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «سرهنگ خزاییان» مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با تشریح عملکرد این قشر توانمند بسیج گفت: نقاط ضعف و قوتی در اجرا و پیشبرد برنامه های خود داشته ایم و اوج توانمندی و نقطه قوت در کار ما پرداختن به مباحث تخصصی است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان خاطر نشان کرد: در ابتدای سه ماهه سوم سال کلینیک سیار دامپزشکی با اعتبار 800 میلیون ریال راه اندازی شده است و ما این آمادگی را داریم در سطح شهرستان ها و روستا ها نیز در زمینه های آموزشی ، پیشگیری و درمان از طرح های مدنظر حمایت کنیم .

خزاییان ضمن ارائه گزارشی در خصوص برنامه های گذشته و پیش روی استان یادآور شد :در صدد آن هستیم با تعاملی سازنده با سپاه های شهرستانی و ادارات ظرفیت خود را بالا برده و وظایف و مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
پروانه داره؟
نظر شما
ادامه