کد خبر: ۴۰۱۹۶
 

رییس اتحادیه مرغ تخمگذار استان خراسان رضوی در ستاد استانی پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد اظهار داشت: از دامپزشکی انتظار معجزه نداشته باشید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «محمد منتظمی» ضمن قدردانی از سرعت عمل دامپزشکی استان، اعلام داشت: ضرورت دارد در اسرع وقت، زیرساخت های پیشگیری و مقابله با بیماری در سطح کشور تغییر کند و همه توان دستگاه های اجرایی مرتبط در اختیار دامپزشکی قرار گیرد چراکه این سازمان به تنهایی توان مقابله با بیماری را ندارد.

وی خواستار افزایش اعتبارات دامپزشکی استان برای پیشگیری و مقابله با بیماری شد و از صدا و سیما و سایر رسانه های استان خواست تا اقدامات ترویجی و اطلاع رسانی خود را افزایش دهند.

منتظمی با اشاره به ضرورت استفاده از نظر صاحبنظران آگاه در زمینه بیماری، خواستار افزایش تفاهم و تعامل دستگاه های همکار در زمینه مقابله با بیماری شد.

وی گفت: تهدید، جدی است و لازم است این تهدید به مثابه بحران نگریسته شود و برنامه ریزی لازم برای بروز و طغیان احتمالی آن در استان اندیشیده شود.
 
 
نظر شما
ادامه