کد خبر: ۴۰۲۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر


طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر غلامحسین صاحبی» به سمت ریاست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی این استان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در حکم ابلاغ شده چنین آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر غلامحسین صاحبی

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،

نظر به حسن سابقه و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی تعیین و منصوب میشوید.

امید است با الطاف الهی و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بهره‌مندی و استفاده مطلوب از مشارکت، توان و پتانسیل کارکنان صدیق آن اداره، کلیه امور محوله را برابر مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه به نحو احسن انجام دهید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر احمد شریعتی

مدیر کل








انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکترراسخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
ضمن عرض خسته نباشیدخدمت جناب اقای دکترعطارباشی برای دوست وهمکارعزیزم اقای دکترصاحبی ارزوی موفقیت دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
آقای دکتر عطارباشی خدا قوت . شما برای دامپزشکی خصوصا نظارت، زحمات فوق العاده ای متحمل شدید و برای همکاران سلیر استان ها، الگوی خدمت در این حوزه بودید. امیدوارم شما که درشرف بازنشسگی هستی این دوره را با سلامتی و موفقیت طی کنی.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
انشاالله دکتر صاحبی عزیز مثل خدمت در شورای شهر در اینجا هم منشا خیر باشندالبته جایگاه ایشان با پایگاه مردمی شان مجلس شورای اسلامی است انشاالله دامپزشکان قدر این ظرفیت را بدانند و ایشان اولین نماینده دامپزشک از مشهد در مجلس باشند
نظر شما
ادامه