کد خبر: ۴۰۲۵۷



بمناسبت گرامیداشت دهه فجر «دکتر رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در ساری با کارکنان اداره کل دامپزشکی استان‌مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، در ابتدای این مراسم دکتر رضوانی، مدیر کل دامپزشکی استان مازندران ضمن معرفی استان و خیر مقدم، از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه دامپزشکی سخن گفت.

این دیدار که در راستای افتتاح چند پروژه تولیدی مرتبط با حوزه دامپزشکی رخ داد، دکتر رفیعی پور با اشاره به بیوتروریسم و تهدیدات زیستی، اقدامات و عملکرد دامپزشکی را مهم و حائز اهمیت خواند و تاکید کرد ما باید برای حفظ نظام، خاک و ناموس، وظایف محوله سازمانی را به شایستگی انجام دهیم تا بهداشت عمومی جامعه تامین شود.

دکتر رفیعی پور خطرات حادث شده در عملیات دامپزشکی را برای پرسنل خدوم دامپزشکی کشور، چشمگیر اعلام کرد و افزود: استان مازندران با توجه به دارا بودن شرایط اقلیمی و کوهستانی از استانهای پرمخاطره در امر عملیات دامپزشکی میباشد.

وی در ادامه به توریست پذیر بودن استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت، مازندران جز ۵ استان فعال کشور در زمینه عرضه فرآورده های خام دامی بوده و تامین سلامت عمومی مصرف کنندگان ناشی از مصرف فراورده های خام دامی بر عهده ماست و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و تشدید نظارتهای بهداشتی باید تلاش بیشتری انجام شود.

در حاشیه این مراسم با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور از برگزیدگان مسابقه فرهنگی، ۷ نفر از بازنشستگان و ۳ نفر از کارمندان نمونه دامپزشکی مازندران تجلیل شد.


 

نظر شما
ادامه