کد خبر: ۴۰۲۵۸



«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور بمناسبت دهه فجر، بمنظور افتتاح چند واحد تولیدی، وارد ساری شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، وی ابتدا در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد شرکت و سخنرانی نمود و در این مراسم از 7 تن پرسنل دامپزشکی استان که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و 3 کارمند نمونه دامپزشکی مازندران در سال 96 با اهدای لوح سپاس، تجلیل نمود.

رفیعی در ادامه سفر یکروزه خود با حضور در شهرک صنعتی بشل در شهرستان سوادکوه، از 3 واحد کارخانه تولید کننده خوراک دام و مکمل‌های غذایی دام و طیور آرینا رشد و کارخانه رفاه آوران مازند بعنوان تولید کننده دستگاه های دایو که در صنایع خوراک دام مورد استفاده قرار می‌گیرند از گروه تولیدی برادران کاظمی بازدید و آغاز بکار این واحدها را در دهه مبارک فجر اعلام نمود. شایان ذکر است در این مراسم افتتاحییه، رکنی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، رضییان و ادیانی دو نماینده مردم شریف شهرستانهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، قائمشهر و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی، رضوانی مدیر کل دامپزشکی استان، فرماندار این شهرستان، رستمی مدیر کل شیلات استان و دیگر تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

افتتاح یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 20 هزار قطعه در شهرستان میاندورود از دیگر برنامه های رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر استانی به مازندران بود که در این مراسم نیز، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، یوسف نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای ساری و میاندورود در خانه ملت، فرماندار میاندورود و دیگر مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

رفیعی پور در پایان این سفر همراه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل دامپزشکی استان با حضور در کشتارگاه صنعتی طیور ساوانا در شهرستان گلوگاه از این واحد آماده بهره برداری بازدید نمود.










نظر شما
ادامه