کد خبر: ۴۰۲۸۳



با حضور چهره‌های ماندگار دامپزشکی، دهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی کشور در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، صبح امروز دهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی کشور در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان آغاز به کار کرد.

«دکتر بهارک اختردانش» دبیر علمی دهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی کشور در آیین افتتاحیه این برنامه اظهار داشت: این همایش با هدف تبادل اطلاعات و حضور صاحب‌نظران و استادان برجسته و چهره‌های ماندگار دامپزشکی سراسر کشور به مدت دو روز در حال برگزاری است.

وی افزود: هـوشـبری و جراحـی دامپزشکی، بیماری‌هـای داخلـی دام‌هـای بـزرگ و کوچک، تولید مثل و مـامـایی، فناوری‌های نوین تولید مثل، تصویربرداری و رادیولوژی و کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی و بهـداشـت و بیمـاری‌هـای طـیــور و آبزیان از جمله محورهای این گردهمایی هستند.

اختردانش تصریح کرد: همچنین بیماری‌های مشترک نوپدید و بازپدید انسان و دام، اپیـدمیـولـوژی بالیـنی، بیماری‌های حیات وحش و حیوانات اگزوتیک، طب مکمل دامپزشکی، مدیریت بهداشت و پرورش دام، طیور و آبزیان از دیگر محورهای گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی کشور است.

وی بیان داشت: در مجموع 429 عدد مقاله از طریق سایت گردهمایی دریافت شد که 370 عدد از این مقالات به صورت مقاله کامل بودند و 82 نفر از اعضای هیأت علمی از سراسر کشور ما را در روند داوری آن‌ها یاری کردند.

دبیر علمی دهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی کشور با اشاره به اینکه در حاشیه این گردهمایی 10 غرفه تخصصی و پنج غرفه غیر تخصصی دائر است، ادامه داد: هر مقاله به صورت همزمان برای دو داور ارسال که در نتیجه 76 مقاله رد شد و 24 مقاله به صورت سخنرانی و 309 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.


 
نظر شما
ادامه