کد خبر: ۴۰۳۲۵
 

بیمارستان دامپزشکی بنفیلد، سومین نسخه از راهنمای بیهوشی و بی‌حسی را برای استفاده کاربردی دامپزشکان منتشر نمود.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، در طی 15 سال گذشته بیمارستان دامپزشکی بنفیلد همواره دستورالعمل‌های رایگان و عمومی بیهوشی و بی‌حسی حیوانات خانگی را جهت استفاده دامپزشکان ارائه داده است. جدیدترین نسخه این دستورالعمل و راهنما، ماه گذشته منتشر گردید.

مجموعه دستورالعمل‌های بیهوشی و بی‌حسی سگ‌ها و گربه‌ها برای دامپزشکان، جدیدترین و به‌روزترین دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بی‌هوشی را به آسانی با دانلودی رایگان از طریق اینترنت در اختیار دامپزشکان قرار می‌دهد.

به گفته «دکتر کارن فانت» دامپزشک متخصص بیهوشی و معاون بیمارستان دامپزشکی بنفیلد، هدف از تهیه این راهنما بهبود سطح ایمنی روش‌های بیهوشی و کیفیت مدیریت درد در حیوانات خانگی، در حین درمان دامپزشکان می باشد.

نسخه به روز شده این دستورالعمل، شامل پروتکل‌های بازنگری شده و اطلاعات جدید در رابطه با میزان دوز داروها و همچنین اطلاعاتی در زمینه ارزیابی، پیشگیری و درمان در سگ‌ها و گربه‌ها می‌باشد.

دکتر فانت افزود: ارائه روش‌هایی با کیفیت، در رأس هر درمانی است که ما در جهت کمک به حیوان بیمار به عنوان یک دامپزشک بر عهده داریم. برنامه جدید بیهوشی بنفیلد طوری طراحی شده است که نه تنها خدمات لازم در بیمارستان‌های دامپزشکی را بهبود بخشد، بلکه قصد حمایت از هزاران تیم دامپزشکی در حال درمان را دارد.

این دستورالعمل‌ها توسط دامپزشکان و متخصصین بیهوشی بیمارستان دامپزشکی بنفیلد جهت کمک به بهبود نتایج حاصل از بیهوشی حیوانات مورد بازبینی قرا گرفته است.

مجموعه فوق، شامل سه کتاب مجزا به شرح ذیل می‌باشد که با مراجعه به آدرس‌های وبسایت ذکر شده به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

1- کیفیت بیهوشی، استانداردهای کیفی دامپزشکی، تجهیزات و فیزیولوژی (لینک دانلود)


2- برنامه بیهوشی و بی‌حسی مجزا، بیهوشی سطحی و عدم تحرک، القای بیهوشی و مونیتورینگ و ریکاوری بیمار (لینک دانلود)


3- پروتکل‌ها، راهنمای CPR و پیوست‌ها (لینک دانلود)


علاوه بر این دستورالعمل‌های جدید، بنفیلد منابع جامع‌تری را نیز در این زمینه در اختیار دامپزشکان قرارداده است که به رایگان می‌توان فرم‌های مربوطه را دانلود نموده و در حین پروسه بیهوشی در کلینیک مورد استفاده قرار گیرد. این موارد به شرح ذیل است:

- استانداردهای کیفی دامپزشکی: کارت‌های آموزشی جهت تیم بیهوشی برای یادگیری و آموزش بیشتر روش های استاندارد، که ملزم به رعایت آنها در حین عمل می‌باشند و چک لیستی از ابزار و وسایل مورد نیاز و به کارگیری آنها در حین انجام پروسه بیهوشی (لینک دانلود)

- ابزار ویژه بیماران: دسترسی دامپزشکان به محاسبه‌گری جهت تعیین میزان دوزاژ دارو در جهت انتخاب صحیح ابزارآلات، ماشین‌ها و داروهای مناسب بیهوشی توسط دامپزشکان، فرم‌های مونیتورینگ که به تیم دامپزشکی در جهت جمع‌آوری صحیح اطلاعات یاری می‌رساند. (لینک دانلود)

- کمک‌های شغلی: استفاده از این برنامه در هر مرحله از بیهوشی، می‌تواند به دامپزشکان درجهت رعایت نکات قید شده در راهنما کمک شایانی بنماید. (لینک دانلود)

منبع: americanveterinarian

 

نظر شما
ادامه