کد خبر: ۴۰۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور دکتر موحدی مدیرکل و دکتر مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد، ضمن تشکر از دکتر پوراسماعیلی به واسطه چند سال خدمت در شهرستان شاهین شهر و میمه، وی تودیع و «دکتر لارابی» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه دکتر موحدی ضمن تشکر از بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه بواسطه همراهی و همکاری هایی که با دامپزشکی دارد، اظهار داشت: تجربه ای که در سال قبل استان اصفهان در برخورد با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان بدست آورد، سبب شد که تاکنون در واحدهای بزرگ بخوبی شرایط قرنطینه ای را رعایت کنند و به غیر از تعدادی از واحدهای پرورش در بقیه واحدها موردی از بیماری مشاهده نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به نقش مراکز پرورش غیرمجاز در افزایش میزان آلودگی، گفت: مراکز پرورش غیرمجاز با عدم رعایت اصول امنیت زیستی و به دلیل در دسترس بودن منابع آب و خوراک برای پرندگان آزاد پرواز موجب جذب آنها و افزایش احتمال بروز بیماری در مناطق میگردند.

وی با اشاره به عدم وجود واحد غیرمجاز پرورش طیور در شهرستان شاهین شهر و میمه و با توجه به مراکز پرورش صنعتی بزرگ که اصول امنیت زیستی و دستورالعمل های دامپزشکی را به شکل صحیح اجرا کرده اند، بیان داشت: در طول خدمت چندساله دکتر پوراسماعیلی در شهرستان شاهین شهر و میمه، اقدامات خوبی در راستای افزایش سطح بهداشتی در مراکز پرورش این شهرستان صورت گرفته هرچند این سختگیری ها باعث اعتراضاتی شد اما در نهایت، در زمان بروز بیماری ها تاثیر این اقدامات مشاهده شد.

دکتر موحدی با معرفی دکتر لارابی بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه وی را فردی باتجربه مدیریتی بالا که در مسئولیت رئیس شبکه های مختلف دامپزشکی شهرستان حضور داشته و ایثارگرانه خدمت می نمود، خاطرنشان کرد: موفقیت دامپزشکی در مباحث بهداشتی منوط به همراهی و همکاری مسئولین سیاسی شهرستان می باشد، که امیدوارم این همکاری با حضور دکتر لارابی بیشتر شود.

در این جلسه بصیری ضمن اعلام ادامه همکاری، نقش دامپزشکی را در بهداشت جامعه بی بدیل دانست و گفت: غذای حلال و سالم در رشد و بالندگی جامعه و در سلامت جسمی و روانی آن بسیار نقش مهمی دارد که دامپزشکی در این مسیر گام های مهمی را بر می دارد.

در ادامه دکتر پوراسماعیلی گزارشی از عملکرد دوره خدمت خود ارائه داد و دکتر لارابی ابراز امیدواری کرد که بتواند اقدامات مناسبی در راستای افزایش بهداشت در مراکز پرورش، تولید، عرضه، نگهداری و... انجام دهد.

 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا شجاعی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
0
انتصاب شایسته حضرت عالی بعنوان سرپرست دامپزشکی شاهین شهر و میمه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
نظر شما
ادامه