کد خبر: ۴۰۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

یکی از فعالان بخش خصوصی کردستان و عضو اتاق بازرگانی سنندج گفت: اگرچه انتقادهایی از بخش دولتی وجود دارد اما مردم کردستان قدردان مدیرکل دامپزشکی هستند چرا که با هوشیاری و دقت‌نظر مانع شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در کردستان شد و اجازه نداد سرمایه مردم از بین برود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «محمدسعید نقشی‌زادیان» پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی استان کردستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج و با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه انتقادهایی از بخش دولتی وجود دارد اما مردم کردستان قدردان مدیرکل دامپزشکی هستند چرا که با هوشیاری و دقت‌نظر و بسیج تمامی نیروها و امکانات مانع شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در کردستان شد و اجازه نداد سرمایه مردم از بین برود.

به گفته وی، در اولین شورای دولت و بخش خصوصی از مدیرکل دامپزشکی کردستان باید تقدیر شود چرا که به مردم و سرمایه ملی استان خدمت می‌کند و مردم قدر زحمات این مدیر را می‌دانند.

این فعال بخش خصوصی استان کردستان تصریح کرد: ما از دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌کنیم که در کنار بخش خصوصی باشند، چرا که این شورای بخش خصوصی و دولتی در کشور تعریف شده است.

وی اذعان داشت: یکی از موانعی که ما در شورای بخش خصوصی داریم عدم حضور و در کنار بودن مسوولان اجرایی و دولتی است.

نقشی‌زادیان افزود: باید تاکیدات لازم در این حوزه انجام و رسالت هر بخش به صورت تعریف شده مشخص و از آنها مطالبه شود.

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن برنامه‌ها و مصوبات این شورا با یک دست امکان ندارد، گفت: همه بخش‌ها باید دست به دست هم بدهند تا شاهد خروجی قابل توجه در این شورا باشیم.

سیستم اداری فعلی بزرگترین مانع در حوزه سرمایه‌گذاری است

یکی دیگر از اعضای اتاق سنندج هم در این جلسه با بیان اینکه سیستم اداری فعلی بزرگترین مانع در حوزه سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: کارها مثل کلاف سردرگم در ادارات می‌چرخد.

فاروق کیخسروی تصریح کرد: در کشور ما اقتصاد دولتی است و همین دولتی‌بودن اقتصاد مانع از تحقق اهداف در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه یک سری اختاپوس دست روی اقتصاد گذاشته‌اند و اجازه ورود به بخش خصوصی نمی‌دهد، گفت: خود مدیران میانی دولتی مانع از واگذاری امکانات به بخش خصوصی می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید به صورت جهادی و انقلابی وارد شویم تا بتوانیم موانع دست و پاگیر بخش اقتصاد را بردارند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
.................. شیوع انفلوانزای مرغی و عدم سرایت ان به کردستان با توجه به امکانات محدود دامپزشکی هیچگونه ارتباطی با تلاش یک نفر نداشته وندارد
نظر شما
ادامه