کد خبر: ۴۰۵۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۹۷، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نکردند، گفت: آمار نهایی غایبین آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر حسین توکلی» ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: تعداد ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۲۲ نفر معادل ۴۲.۹۲ درصد داوطلبان زن و بقیه داوطلبان مرد بودند.

وی در ادامه افزود: از تعداد ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ ،‌ تعداد ۱۳۶ هزار و ۵۱۰ نفر در گروه علوم انسانی، ۲۱ هزار و ۳۸۰ نفر در گروه علوم پایه، تعداد ۴۳ هزار و ۶۱۹ نفر در گروه فنی مهندسی،‌ ۱۲ هزار و ۷۱۴ نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۶ نفر در گروه هنر، ۲ هزار و ۲۸۴ نفر در گروه دامپزشکی و تعداد ۵ هزار و ۳۴۱ نفر در گروه زبان ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۲۰۶ هزار و ۷۲۶ نفر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند. به عبارت دیگر ۸۸.۱۸ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند و ۲۷ هزار و ۷۲۸ نفر اقدام به دریافت کارت آزمون نکردند و به تبع آن در آزمون دکتری غایب بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید براینکه ۱۰ درصد ثبت نامی‌های آزمون دکتری در دانشگاه‌ها پذیرفته می شوند،‌گفت: نتایج اولیه به صورت کارنامه تنظیم شده و هفته آخر فروردین اعلام می‌شود و نتایج نهایی نیز نیمه اول شهریور ماه ۹۷ منتشر می‌شود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
سياهي لشکر هستند
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
بیکاران اینده دامپزشکی
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
معمولا افراد از قبل با داشتن روابط و یا تلفنی برای این موقعیت ها انتخاب شدند و تنها چیزی که اهمیت ندارد مهارت و استعداد افراد است. جایی که نفوذ و سلیقه ای عمل کردن اساتید ملاک باشد لزومی به برگزاری آزمون و ایجاد زحمت برای اساتید وجود ندارد!!
نظر شما
ادامه