کد خبر: ۴۰۶۰۱


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه گوشت گوسفندی تنها از استرالیا و آسیای میانه وارد کشور می‌شود، گفت: افزایش قیمت گوشت گوسفندی در شب عید پیش‌بینی نمی‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «علی‌اصغر ملکی» درباره وضع بازار گوشت گوسفندی، اظهار کرد: شرایط بازار خوب پیش می‌رود و مشکل خاصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در دو سه هفته اخیر به خاطر خلأ ایجادشده در بخش عرضه، قیمت‌ها افزایش یافته بود، تصریح کرد: افزایش واردات گوشت گوسفندی این خلأ را برطرف کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با تأکید بر اینکه واردات گوشت گوسفندی از آسیای میانه و استرالیا انجام می‌شود، اضافه کرد: امور پشتیبانی دام و وزارت صنعت و معدن بودجه‌ای پیش‌بینی کرده‌اند تا از این طریق تنظیم بازار هم انجام شود و حمایتی از این واردکنندگان دارند.

ملکی با بیان اینکه گوشت تنها از استرالیا و آسیای میانه وارد می‌شود، تصریح کرد: سازمان دامپزشکی با واردات دام زنده به خاطر ایجاد آلودگی مخالفت کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر این شرایط تداوم داشته باشد، مشکل خاصی در تنظیم بازار وجود ندارد، اظهار کرد: با چنین وضعی افزایش قیمت گوشت گوسفندی در شب عید پیش‌بینی نمی‌شود.


نظر شما
ادامه