کد خبر: ۴۰۶۱۹
 

مسئول اردوهای جهادی استان کردستان گفت: استان کردستان دومین گروه اردوی جهادی خواهران دامپزشک را پس از استان البرز اعزام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، «عمران قنبری» مسئول اردو‌های جهادی استان کردستان گفت: در چند ماه گذشته دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان چندین اردوی جهادی در اکیپ‌های مختلف برگزار کردند.

وی در ادامه افزود: در این اردو‌ها دانشجویان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و دامپزشکی در گروه‌های مختلف به روستا‌های محروم اعزام شده و به این روستاییان خدمات رسانی می‌کردند.

قنبری در ادامه افزود: بعد از زلزله کرمانشاه نیز بیش از
۲۰۰ نفر از دانشجویان کردستانی در قالب گروه‌های مختلف به مناطق زلزله زده اعزام شدند و به خدمت رسانی به مردم پرداختند.

مسئول اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان کردستان در ادامه افزود: استان کرمانشاه دومبن گروه اردوی جهادی خواهران دامپزشک را پس از استان البرز اعزام کرد که این موضوع افتخاری برای استان کردستان به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه عرصه شناسی برای ایام عید انجام شده است و اردوهای جهادی در ایان نورزو ادامه خواهد داشت در ادامه افزود: گروه‌های جهادی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی قرار است امسال عید به مناطق محروم کامیاران اعزام شوند، اما برای گروه‌های عمرانی هنوز تصمیم گیری نشده است یا این گروه‌ها به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند و یا اینکه کار‌های عمرانی در روستا‌های محروم استان را بر عهده می‌گیرند این موضوع بسته به بررسی‌ها و تصمیم گیری در شورای استان دارد.

وی در مورد فعالیت گروههای جهادی در بیجار نیز اضافه کرد: در بیجار بسته‌های حمایتی آماده شده است و دانشجویان تصمیم دارند چند شب قبل از سال نو این بسته‌ها را در بین خانواده‌های محروم این شهر توزیع کنند.

 
 
نظر شما
ادامه