کد خبر: ۴۰۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس دانشگاه کپنهاک دانمارک گفت: طبق بازدید به‌عمل‌آمده از دانشگاه دامپزشکی تهران ما خواستار تعامل و همکاری با این دانشگاه در راستای افزایش و تبادل اطلاعات و دانش‌ها هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر هانس هنریک دایتس» عصر امروز در دیدار و بازدید هیئت دانشگاهی کپنهاک دانمارک از بیمارستان آموزشی و پژوهشی دانشکده دامپزشکی استان تهران که در محمدشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه دامپزشکی تهران باوجود امکانات بسیار خوب به‌صورت پیشرفته و امروزی عمل می‌نماید.

وی ادامه داد: هدف اصلی این بازدید مقایسه اقدامات دامپزشکی دو کشور نبوده بلکه درصدد هستیم با تعامل و همکاری شاهد رخداد پیشرفت‌های علمی چشمگیر باشیم.

رئیس دانشگاه کپنهاک دانمارک افزود: به عبارتی هدف علمی این بازدید همکاری دوجانبه بین دو کشور می‌باشد تا علاوه بر اعزام دانشجو به دو کشور شاهد همکاری اساتید دانشگاه‌ها با یکدیگر هم باشیم.

هنریک دایتس خاطرنشان کرد: طبق بازدید به‌عمل‌آمده از دانشگاه دامپزشکی تهران ما خواستار تعامل و همکاری با این دانشگاه در راستای افزایش و تبادل اطلاعات و دانش‌ها هستیم.

وی گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات، داشتن فضای مناسب و تحقیقات مهم صورت گرفته در دانشگاه دامپزشکی تهران همکاری با ایران را بسیار مناسب و مهم می‌دانیم.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
واقعا که تا میتونید ظاهر سازی کنید هر روز یک دانشگاه بیکیفیت در دامپزشکی احداث میشه..اکثرا فارغ اتحصیلان همین دانشگاه بیکار هستند بعد همیه چیز و عادی خوب جلوه بدید من با تخصص از این دانشگاه اومدم بیرو ن و بیکارم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
دوست عزیز درحال حاضر ما کمبود دامپزشک نداریم ولی به شدت کمبود دامپزشک با سواد داریم.پس در بسیاری از موارد مشکل در خود فارغ التحصیلان است.
نظر شما
ادامه