کد خبر: ۴۰۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
برای چندمین سال متوالی:
دانشکده دامپزشکی دانشگاه دیویس کالیفرنیا، دارای بیش از ۷۰۰ دانشجوی دکترای دامپزشکی بوده و ارائه دهنده بیش از ۳۰ دوره مختلف پیشرفته تخصصی و رزیدنتی می‌باشد ...
 

حکیم مهر: دانشکده دامپزشکی دیویس، در رتبه بندی جهانی دانشکده‌های دامپزشکی جهان در سال 2018، رتبه نخست را در این بخش و رتبه دوم در زمینه کشاورزی را کسب نمود.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، «دکتر گری اس می» رییس دانشگاه دیویس کالیفرنیا اذعان داشت: من افتخار می‌کنم که دانشگاه دیویس رتبه نخست در دامپزشکی و سربلند از این رتبه‌بندی در جهان، به رسمیت شناخته شده است. ما همچنان به فعالیت‌های خود در بالاترین سطح در زمینه تحقیقات، تدریس و خدمات عمومی در کالیفرنیا و سطح جهان ادامه خواهیم داد.

 

دانشکده دامپزشکی دانشگاه دیویس کالیفرنیا، دارای بیش از 700 دانشجوی دکترای دامپزشکی و دیگر مقاطع کارشناسی بوده و ارائه دهنده بیشترین دوره‌های پیشرفته تخصصی و رزیدنتی با بیش از 30 دوره مختلف می‌باشد.

این دانشکده با استفاده بیش از 85 میلیون دلار کمک‌ هزینه پژوهشی سالانه (21 درصد از NIH) به تحقیقات خود پرداخته و با کمک دانشمندان و کارکنان آموزش دیده، سالانه بیش از 50 هزار حیوان بیمار را درمان می‌کند.

این رتبه‌بندی بر اساس معیارهای مختلفی نظیر سوابق آکادمیک، سوابق آموزشی، سوابق کارکنان و مقالات باارزش تحقیقاتی ارزیابی گردیده است. در مجموع 1130 موسسه و دانشگاه در این رتبه بندی مورد سنجش قرار گرفتند.

 

این رده‌بندی توسط شرکت Quacquarelli Symonds صورت پذیرفته که به عنوان بهترین موسسه در ارائه رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاهی محسوب می‌گردد.

در این میان دانشکده دامپزشکی دیویس کالیفرنیا رتبه نخست را کسب نموده و سپس دانشگاه کرنل در رتبه دوم جای گرفت.

منبع: ucdavis.edu

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
برترن, چون استاداشون واقعا استادن و دانشجوهاشون واقعا دانشجو
نظر شما
ادامه