کد خبر: ۴۰۶۹۷



رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ از بیست اسفند به بعد دچار نوسانات جزیی می‌شود، گفت: تصور نمی‌شود قیمت‌ها افزایش چندانی داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمد یوسفی» درباره دلایل افت قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: تولید زیاد و تقاضا کم شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ در بازار، از بیست اسفند به بعد دستخوش تغییراتی شود، گفت: اینکه قیمت چقدر افزایش یابد، معلوم نیست؛ اما تصور نمی‌شود خیلی بالاتر از نرخ‌های فعلی برود و به قیمتی برسد که مرغداران سود کنند.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، اگر قیمت مرغ در عمده فروشی میدان بهمن به ٨٥٠٠ تا ٩٠٠٠ تومان برسد، مرغداران سود می‌کنند؛ نرخ این کالا در مغازه‌های تجریش و غیره فرقی به حال ما نمیکند.

یوسفی گفت: قیمت مرغ زنده طی روزهای گذشته، بین ٤٧٠٠ تا ٤٨٠٠ تومان، قیمت مرغ آماده طبخ در عمده فروشی میدان بهمن بین ٦٢٠٠ تا ٦٣٠٠ تومان و در غرفههای میادین میوه و تره بار حدود ٦٣٠٠تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازار نهاده‌ها نیز افزود: افزایش قیمت زیادی در این زمینه داشتیم؛ چراکه قیمت‌های جهانی نیز بالا رفته است.

یوسفی با بیان اینکه دو هفته‌ای است که قیمت‌ها مرتب بالا می‌رود، ادامه داد: قیمت کنجاله سویا تحویل درب مرغداری کیلویی ٢٢٠٠ تومان و قیمت ذرت تحویل درب مرغداری کیلویی حدود ١١٠٠ تومان است.


نظر شما
ادامه