کد خبر: ۴۰۷۴۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
سرانجام پس از دو سال تعویق:
این انتخابات که قرار بود در ماه سال ۹۵ برگزار شود، با شکایت شش نفر از اعضای این سازمان نزدیک به دو سال به تعویق افتاد ...
 

حکیم مهر: رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ماده 8 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی در تاریخ 2 اسفندماه به سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ابلاغ و موضوع در تاریخ 7 اسفندماه در سی و هشتمین نشست شورای مرکزی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و متن اصلاحی برای ابلاغ به دفتر وزیر جهاد کشاورزی ارسال گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، بر اساس این گزارش با در نظر گرفتن زمان لازم تا ابلاغ آئین‌نامه اصلاحی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و فراهم نمودن ساز و کار اجرایی و مقدمات لازم جهت برگزاری انتخابات، «مهرماه سال 97» به عنوان زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی تعیین شد.

به گزارش حکیم مهر، دکتر سید شاپوررضا شجاعی، دکتر عبدالرضا محمدنبی، دکتر کامران سلطانی‌زاده، دکتر پیام محبی، دکتر امیرعلی امیری و داریوش جاویدزاده شش شاکی پرونده ابطال ماده 8 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی بودند که با شکایت آنها، این انتخابات نزدیک به دو سال به تعویق افتاد.

گفتنی است «دکتر سید شاپوررضا شجاعی» رئیس سابق شورای نظام دامپزشکی تهران که یکی از شکات این پرونده بوده است، خود بیش از 8 سال بر صندلی ریاست نظام دامپزشکی استان تکیه زده بود و تا آبان ماه سال جاری که شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی نسبت به انحلال نظام استان اقدام نمود، همچنان این سمت را برعهده داشت.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
قابل توجه متحدین فضایی!
مسوولان فنی به کسانی رای خواهند داد که مشکل برگشت بخشی از حقوق به کارفرما یا اصطلاحا کارت کشی را حل نمایند.بقیه مسایل از جمله صدور بیانیه ها و مصاحبه با مطبوعات صرفا نمایشی است و دردی از این قشر را دوا نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
از همکاران خواهشمندیم با مسوولیت پذیری در این انتخابات شرکت کنند و‌مثل انتخابات ............ مصلحت خود و دیگر همکاران را فدای .......... تومان حق عضویت نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
نظام دامپزشکی باید یک نیروی دولتی را استثنا قایل می شد تا مدیر کل اسبق ............. در این انتخابات شرکت می کرد.آنوقت معلوم‌ می‌گردید چندتا رای می آورند.تحریک دیگران و استفاده از امکانات دولتی جهت دخالت در انتخابات کاری ناپسند بود که متاسفانه اتفاق افتاد و چه بهتر هم که این امر باعث گردید ماسک از چهره ها برداشته شود.اگر بجای نقشه های پیچیده جهت فرستادن عوامل افراد به نظام دامپزشکی به موضوعاتی مثل انفلوانزا و تب برفکی پرداخته‌ می شد چه بسا کشور شاهد این موضوعات نبود.الخیر فی ما وقع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
آقایان حکیم مهر اگرچنانچه می خواهید
بعنوان یک سایت خبری تاثیر گذار درحوزه دامپزشکی قدم بردارید واقعا بی طرف باشید .چیزی که ما کمتر شاهد آن هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
آیا بهتر نبود اول نظرسنجی و رای گیری در حد رفراندم صنفی میشد که آیا نیازی به وجود نظام دامپزشکی داریم یا نه !!؟
بیست سال تمام از این نظام دامپزشکی چه منافعی و نتایجی ملموس برای صنف دامپزشکی دیده شده !!؟
شاید گاهی و اتفاقی اثراتی داشته ! ولی در همین حکیم مهر هم یه گشت در کامنتها و دیدگاهها بزنید بندرت مطلبی در تایید نظام دامپزشکی پیدا میکنید و اغلب افراد بر بی اثر بودن و حتی نقش منفی نظامهای استانی تاکید داشته اند .
بنظر می آید در مجموع ، هدف از تشکیل نظام دامپزشکی از ابتدا ، حذف تدریجی سازمان دامپزشکی و انتقال وظایف آن با هزینه جیب دامپزشکان و دامداران به یک تشکیلات ظاهرا" خصوصی ولی با مدیریت دولتی است !!
تمام روءسای نظام دامپزشکی تا کنون دولتی بوده و با انتخاب دولت منصوب شده اند ولی هزینه های تشکیلات و حقوقها از جیب اعضا و دامداران پرداخت شده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
1
جالب است که در هیچ کشوری به جز ایران سازمان نظام دامپزشکی وجود خارجی ندارد؟

در آمریکا
آوما یعنی American veterinary medical association

یک تشکل بخش خصوصی بسیار توانمند است و امور دامپزشکی را مدیریت می کند!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
در اوگاندا هم خیلی از تشکلات وجود خارجی ندارد.
راستی،نامه ای که انجمنهای مسوولان فنی به دکتر صفری زده بودند و رونوشت آن را به دکتر محبی زده بودند به کجا رسید؟ دکتر محبی واکنش نشان دادند یا منتظر هستند که جمع شویم .............. کنیم؟!!
هر کس مشکلی با نظام دامپزشکی دارد برود خودش مستقیما مشکلش را حل کند.خواهشمندست از مسوولان فنی بهره برداری نکند.این قشر مظلوم به اندازه کافی هزینه داده اند
.......پزشک
|
Belgium
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
اگه انجام شد من ماتیک و سرخاب میکشم
نظر شما
ادامه