کد خبر: ۴۰۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



ششمین همایش کارشناسان بازدید اماکن دامی و کارشناسان صدور پروانه بهداشتی شورای نظام دامپزشکی غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر نادر پرور» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تعامل بسیار خوب سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی در کل کشور یاد کرد و گفت: علی رغم تفاوت‌هایی که در برخی زمینه‌ها وجود دارد اما هیچ فاصله‌ای بین دو سازمان نمی‌بینیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه یادآوری کرد: این تعاملات بین نظام دامپزشکی و ادارات دامپزشکی در استان‌های کشور هم به خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان استان‌های غرب کشور از جمله همدان، ایلام، لرستان و کردستان در این همایش، از زحمات دامپزشکی این استان‌ها در ایام زلزله کرمانشاه در بخش‌های مختلف امداد و نجات، دفن بهداشتی لاشه‌ها، درمان، کمک به دامداری و دامپروری قدردانی کرد.

جعفری معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز گفت: امروز شاهد برپایی ششمین همایش کارشناسان بازدید اماکن دامی و کارشناسان صدور پروانه های بهداشتی اماکن دامی به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور استان‌های غرب کشور شامل ایلام، کردستان، لرستان و همدان هستیم.

وی هدف از برپایی این همایش را مرور و بازآموزی مطالب و قوانین نظام دامپزشکی برای کارشناسان این حوزه دانست و افزود: در این همایش نکات فنی و حقوقی صدور پروانه بهره برداری از اماکن دامی یادآوری شد.

محمدزاده رئیس شورای دامپزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: از سال ۹۳ بر اساس قانون صدور پروانه‌ واحدهای دامی به سازمان نظام دامپزشکی از جمله در استان‌ها واگذار شد و ما نیز در استان کرمانشاه حدود سه سال است که در این زمینه فعالیت داریم.

وی بیان کرد: در این سه سال ۶۰۰ پروانه در جهت موافقت اصولی با واحدهای دامی، ۲۰۰ پروانه تاسیس بهداشتی و حدود ۲۴۰ پروانه بهره برداری دامی در استان صادر شده است.

محمد زاده از اقدامات خوبی که طی سه سال اخیر در شورای دامپزشکی استان کرمانشاه انجام شده یاد کرد که نتیجه تعامل خوب با اداره کل دامپزشکی استان بوده است.

وی بیان کرد: اکنون حدود ۱۳۰۰ نفر کاردان، کارشناس و دامپزشک عضو شورای دامپزشکی استان کرمانشاه هستند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
احکام صادره از طرف هیات بدوی نظام دامپزشکی به هیج عنوان جنبه بازدارندگی ندارد و این موضوع را به خوبی بخش خصوصی متوجه شده است
نظر شما
ادامه