کد خبر: ۴۰۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در مراسمی که به مناسبت سالروز تولد حضرت الزهراء (س) و بزرگداشت روز زن در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شده بود، دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تقدیر از همکاران خانم شاغل در دامپزشکی استان اصفهان، آنان را افرادی با لیاقت اعلام کرد که گاهاً تلاش ها و خدمت های ایشان دیده نمی شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، این مراسم که در روز پنج شنبه مورخ 17/12/96 با حضور کلیه بانوان شاغل در اداره کل و شبکه دامپزشکی شهرستان ها برگزار شد، دکتر موحدی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تولد حضرت الزهراء (س) و روز زن، به بانوان حاضر در جلسه، اظهار داشت: دقت نظر، حساسیت و وجدان کاری که خانم ها در انجام وظایف و مسئولیت های خود دارند سبب اطمینان خاطر در مجموعه شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه با اشاره به توانایی های تخصصی بانوان شاغل در دامپزشکی اصفهان، تصریح کرد: هویت شغلی در دامپزشکی خشن و سخت است که برخی زمان ها این شرایط کاری بسیار طاقت فرسا می شود ولی بانوان همکار با لیاقتی که در کارها از خود نشان داده اند باعث نقص یا تاخیر در کار نشده اند، که گاهاً این تلاش های شبانه روزی دیده نمی شود.

در این مراسم تعدادی از خانم ها به نمایندگی از دیگران موارد و مشکلاتی که با آن مواجه شده اند را مطرح نمودند که دکتر موحدی قول های جهت بررسی و رفع آنها داد.

در پایان مراسم تقدیرنامه همراه با کارت های هدیه ای به بانوان شرکت کننده اهداء گردید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار کرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
با این کامنت کاملا موافقم چون در اداره کل ما بیشترین تلاشهای خالصانه ومجدانه توسط خانم های محترم جه روسای محترم ستادی وچه معاونت سلامت محترم انجام میشود ولی کمتر دیده میشود
نظر شما
ادامه