کد خبر: ۴۰۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی این مجموعه را یک دستگاه خدماتی دانست که خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر محمد اصغر زاده» به تشریح اقدامات دامپزشکی در حوزه سلامت پرداخت و افزود: دامپزشکی جزو معدود دستگاه‌های اجرایی است که خدمات بهداشتی خود را در محل روستاها و مناطق دور افتاده مرزی به صورت رایگان به تولیدکنندگان و دامداران ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخی از نظارت‌های دامپزشکی به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود، از نظارت بهداشتی بر کشتارگاه‌های طیور، کنترل خودروهای حمل دام، طیور و فرآورده‌های خام دامی، نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و فعالیت‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی به عنوان مهمترین این فعالیت‌های شبانه‌روزی برشمرد.

اصغر زاده به عدم وجود کانون حادی از بیماری‌های واگیردار در استان اشاره کرد و تاکید نمود: افتخار می‌کنیم که دستگاه اجرایی هستیم که با حداقل اعتبارات ملی و استانی خدمات خود را با کیفیت و پوشش مطلوب به قشر زحمتکش تولیدکننده ارائه می‌دهیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
آقای دکتر اصغرزاده .........................؟؟؟
افتخار نکن برادر من اعتراض کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
دقیقا خدمت کردبم بی تبلیعات. اونوقت نیروی انتظامی ۵۰۰کیلو تریاک میگیره گزارش اون رو تمام شبکه ها پخش میکنن فکر نمیکنید دیگه اولویت با اطلاع رسانی و تبلیعات باشه؟.البته بایستی حرفه ای باشه ونه ناشیانه که معکوس جواب نده
نظر شما
ادامه