کد خبر: ۴۰۸۹۱



جلسه مدير كل دامپزشكي استان فارس با نمايندگان انجمن صنفي كلينسين‌های دامپزشکی استان و انجمن صنفي مراكزمايه كوبي مستقل در محل اداره كل دامپزشكي برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، طي اين جلسه ابتدا نمايندگان بخش خصوصي به بيان مشكلات موجود در خصوص واكسن و واكسيناسيون دامي در سطح استان پرداخته كه شامل دخالت افراد بدون مجوز و فاقد صلاحيت در امر واكسيناسيون، فروش واكسن، عدم دسترسي كافي به واكسن‌هاي بهادار در فصول مورد نياز، جابجايي واكسيناتورها بين مراكز بدون هماهنگي با مسئول مركز واكسيناسيون، تسريع در تأمين هزينه‌هاي اجراي طرح‌هاي واگذار شده، مشارکت بیشتر بخش خصوصی دراجرای طرح‌های واکسیناسیون، نظارت بهينه از مراكز مايه‌كوبي در اجراي طرح‌ها و همچنين اعلام نظر كارشناسي به موقع در مورد درصد صحت اجراي عملیات واكسيناسيون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

«دكتر یعقوب مهندس» نيز در خصوص مشكلات بيان شده توضيحات و راهكار‌هاي لازم را ارائه نموده و قول مساعدت به مراكز مايه‌كوبي در خصوص كاهش مشكلات درون استاني را اعلام کرد و همچنين خواستار افزايش كيفيت و عملكرد بهتر مراكز در ارائه خدمات به دامداران محترم شد.

مدير كل در خاتمه به افزايش همدلي و همراهي بخش خصوصي با بخش دولتي دامپزشكي بويژه در اجراي دقيق و كامل طرح‌هاي اعطايي، شدند.


 




نظر شما
ادامه