کد خبر: ۴۰۹۰۹



رئیس دامپزشکی گچساران گفت: استفاده یک کبابی گچساران از گوشت الاغ و عرضه آن به مشتریان کذب است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گچساران، چند روز گذشته خبری در فضاهای مجازی در رابطه با فروش گوشت الاغ در یکی از کبابی‌های مشهور شهرستان منتشر شده بود که این امر موجب نگرانی بسیاری از شهروندان گچسارانی شد.

در این زمینه «امید افشارنژاد» اظهار کرد: این اداره به عنوان متولی نظارت بر اماکن تهیه، نگهداری و توزیع فرآورده‌های خام دامی، خبر منتشر شده را از اساس کذب دانسته و این اطمینان را به تمامی همشهریان عزیز می‌دهد که همانند گذشته تمامی تلاش و توان خود را بکار خواهد بست که شعار امنیت غذایی، از مزرعه تا سفره کمافی السابق محقق گردد.

رئیس دامپزشکی گچساران گفت: شایان ذکر است بازرسان بهداشتی این اداره در 11 ماهه منتهی به پایان سال 96، بیش از 13هزار مورد بازرسی از اماکن مذکور صورت انجام و بالغ بر 24 هزار کیلوگرم انواع فرآورده خام(گوشت قرمز،گوشت مرغ،گوشت ماهی و میگو،تخم مرغ و شیر) غیرقابل مصرف را از سبد غذایی شهروندان عزیز حذف نمودند.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده 162 مورد غیر بهداشتی تشخیص داده شد که در همین باره 13 پرونده پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل گردید.

افشارنژاد خاطرنشان کرد: شما همشهریان عزیز می‌توانید مشاهده هرگونه تخلف در زمینه فرآورده‌های خام دامی را با شماره تماس 32332540 اداره دامپزشکی شهرستان گچساران در میان بگذارید.
 
 
 
نظر شما
ادامه