کد خبر: ۴۰۹۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر



اولین جلسه ستاد ملی تب برفکی با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌اندیشی کامل بین سازمان دامپزشکی به عنوان سازمان اجرایی با شرکت‌ها و موسسات تولیدکننده واکسن تب برفکی، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط و ذینفعان امر پرورش و بهداشت دام در راستای مدیریت و کنترل بهینه بیماری در سطح کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این نشست در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور و با حضور مدیران کل دامپزشکی استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، فارس، اصفهان، خراسان رضوی و مدیران شرکت‌های تولید کننده واکسن بخش خصوصی و همچنین مدیران بخش تولید واکسن تب برفکی از موسسه رازی، معاونان بهداشتی، پیشگیری، تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه‌های مرجع، دفتر دارو درمان و همچنین دفاتر فنی ذیربط از جمله دفتر قرنطینه و امنیت زیستی، دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی تشکیل شد.

این جلسه متعاقب نشست مربوط به کمیته ملی تب برفکی بوده که در دوم اسفندماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد و مصوبات کمیته مذکور در این ستاد بازبینی و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان نشست نیز مقرر شد دستورالعمل و شیوه‌نامه ستاد ملی کنترل بیماری تب برفکی همراه با شرح وظایف و حوزه کاری هر یک از مجموعه‌ها همراه با شرح وظایف و حدود اختیارات کمیته ملی تب برفکی و زیرگروه‌های مربوطه ترسیم و جهت اجرا ابلاغ شود. همچنین تعیین دورنمای عملیات کوتاه مدت و بلندمدت استراتژی کنترلی، نوع واکسن و واکسیناسیون و مسائلی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد و کمیته ملی خواهد بود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
اميدواريم ديگه واكسن هندي وارد نشه اين همه كارشناس ومدير جمع شدند بعيد به نتيجه برسند چون بيماري را كامل گزارش نميكنند دامدار واكسن منظم نميزند دلالها در حمل دامها حرف اول را ميزنند ميدان دام توسط متصديان وشهرداري ضد عفوني نميشوند واز همه مهمتر حتي واكسن را هم به اندازه كافي نميتوانيم تامين كنيم
احمد زنگارکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
موسسات تولید واکسن . سویه های که در کشور فعال اند و تولید بیماری میکنند را از نمونه برداری های شهرستانی جدا و همان را بسازند و این همه تعدد واکسن در کشور نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
عکس دیگه ای نبود برای انتشار چون ظاهرا دوتا از همکارها اقای دکتر عابدی و دکتر عبدالهی حواسشان نبود
نظر شما
ادامه