کد خبر: ۴۰۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



در اولین مجمع سلامت استان اصفهان با گفتمان غالب شیوه زندگی سالم از دکتر شهرام موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان بعنوان حامی سلامت با اهداء تندیس این مراسم و لوح سپاس که با امضاء استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بود، تقدیر گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ اولین مجمع سلامت استان اصفهان با هدف نهادینه سازی سلامت در سطح جامعه و سازمان ها و در راستای بهبود شاخص های سلامت جسمی، روحی، روانی، معنوی و اجتماعی شهروندان و با گفتمان غالب "شیوه زندگی سالم" با حضور تعدادی از مسئولین کشوری، استانی، فعالان حوزه اجتماعی و سلامت استان اصفهان از جمله دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان، دکتر ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، خیرین سلامت و هنرمندان شاخص استان، در سالن حافظ اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بعنوان میزبان این مراسم ضمن خوش آمدگویی، توضیحاتی در خصوص سلامت جامعه ارائه داد و با تاکید بر این موضوع که موفقیت در ایجاد جامعه سالم منوط به همکاری سایر دستگاه ها است.

سپس دکتر مهرعلیزاده ضمن اشاره به اهمیت تشکیل این مجمع و اقدامات لازمی که در خصوص سلامت و عوامل زیست محیطی و اجتماعی موثر بر آن می بایست صورت گیرد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه دکتر ایازی ضمن اشاره بر اهمیت نقش سایر دستگاه ها در سلامت جامعه تاکید کرد ، می بایست سلامت را در تمام سیاست ها و تصمیم سازی ها لحاظ کرد و هر اقدام و پروژه ای در کشور باید پیوست سلامت داشته باشد.

در پایان این مراسم از مدیران ۲۵ سازمان، ارگان و نهاد فعال در حوزه سلامت از جمله دکتر شهرام موحدی به عنوان "حامی سلامت" با اهداء تندیس یادبود این مراسم و لوح سپاس که با امضاء دکتر مهرعلیزاده و دکتر چنگیز بود، تقدیر گردید.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
کارش درسته دکتر حقش رئیس سازمانیه
نظر شما
ادامه