کد خبر: ۴۰۹۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:
«احمد بیگدلی» افزود: در نهایت رأی‌گیری انجام شد که فردا نتیجه رأی‌گیری اعلام می‌شود و نظر فراکسیون از طرف مجمع عمومی اعلام خواهد شد ...
 

حکیم مهر: عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسیون برای بررسی گزارش کارگروه های بررسی استیضاح سه وزیر، گفت: تعداد مخالفان و موافقان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تقریباً مساوی بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «احمد بیگدلی» در خصوص جلسه فراکسیون امید برای بررسی استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی اظهارداشت: فراکسیون امید کارگروه هایی را برای بررسی استیضاح هریک از وزرا تشکیل داده بود که در جلسه عصر دیروز این کارگروه ها گزارش خود را ارائه دادند، بعد از آن تعدادی از نمایندگان به عنوان مخالف و موافق هر یک از وزرا صحبت کردند.

وی ادامه داد: کارگروه ها در گزارش خود دلایل استیضاح و نقاط ضعف و قوت وزارتخانه ها را بررسی کردند و در نهایت رای گیری انجام شد که فردا نتیجه رای گیری اعلام می شود و نظر فراکسیون از طرف مجمع عمومی اعلام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید ادامه داد: علاوه بر این، مقرر شد هیات رئیسه فراکسیون با وزرای در آستانه استیضاح هم جلساتی داشته باشد که فردا صبح نتیجه این جلسه نیز اعلام می شود.

بیگدلی در خصوص جزئیات جلسه فراکسیون نیز گفت: تعداد نمایندگان مخالف استیضاح وزیر تعاون در مجمع فراکسیون امید زیاد بود. در مورد آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی تعداد مخالفان و موافقان استیضاح تقریبا مساوی بود، اما در مورد آخوندی وزیر راه و شهرسازی تعداد موافقان استیضاح بسیار بیشتر از مخالفان بود؛ بنابراین فردا روز سختی برای آخوندی خواهد بود.

وی اظهار داشت: همه این ها به نظر نهایی فراکسیون بر می گردد؛ هنوز اعلام نشده است که اعضای فراکسیون شخصا تصمیم گیری کنند و یا بر اساس نظر فراکسیون رای بدهند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
با لابی گری و حمایتهای شخص رییس جمهور از آقای حجتی متاسفانه باید شاهد ادامه سکانداری آفای حجتی بر جهاد کشاورزی باشیم. متاسفم برای کسانی که از ایشون حمایت میکنن و بدتر از اون حمایت رییس جمهوری که خودم هم بهش رای دادم. برای خودم متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
شاید برنامه اصلی دولت رسیدن به نقطه انفجار و حتی قحطی کامل است ! بدون شک با وزیری که تخصصش ربطی به کشاورزی و امور دام و دامپزشکی ندارد ، نمیتوان به نتیجه ای دیگر رسید که تا کنون نیز همین روند نابودی کشاورزی و دامپروری را پیش برده اند !!
ناشناس
|
Brazil
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
متاسفانه نمایندگان مردم بیشتر بجای آنکه صلاح مردم حوزه انتخابیه خودشان را در نظر بگیرند بدنبال مصالح دیگری هستند و به تنها چیزی که فکر نمی کنند صلاح مردمی است که به آنها رای داده اند.
نظر شما
ادامه