کد خبر: ۴۰۹۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر



قائم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان پس از نشست با کارشناسان کشور اسپانیا، گفت: در حال مذاکره و رایزنی برای حذف پاکت دان‌های آماده در کارخانه های تولید خوراک هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «مهدی مسعودی» اظهار کرد: پیشنهادات خود را برای حمل دان با بونکر از کارخانه‌های تولید خوراک به واحدهای مرغداری به سازمان دامپزشکی ارائه داده‌ایم که مورد استقبال مسئولان این سازمان نیز قرار گرفت.

او افزود: این موضوع می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های تولید و توزیع خوراک و همچنین بهداشتی تر کردن عرضه آن در زنجیره تولید شود.

مسعودی ادامه داد: در حال حاضر در کشورهای پیشرفته، دان آماده با بونکر به مرغداری‌ها حمل می شود و پس از انتقال به سیلوهای مرغداری مورد استفاده قرار میگیرد.

قائم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان تصریح کرد: استفاده از این روش هم میزان آلودگی خوراک را کاهش می‌دهد و هم با حذف پاکت دان میتوان قیمت خوراک عرضه شده را پایین آورد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
میگم مهندس ......... نره با کارخانجات پاکت ساز علیه این پروژه اقدام کنه.بالاخره اونها هم تولیدکننده هستند و باید کسب و کارشان رونق داشته باشد!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
بخشی از مرغداریهای کشور به دلیل نداشتن آسیب و میکسر یا نبود کارگر مناسب برای دان زدن از دان پلت استفاده می کنند که قطعا سیلوی ذخیره دان هم ندارند از طرفی بسیاری از مرغداریهای گوشتی که اسیاب و میکسر دارند نیز سیلوی ذخیره سازی ندارند.حال این دان اماده فله باید کف انبار دان تخلیه گردد؟
مگر قیمت گونی چهل کیلویی دان چقدر هست؟ اگر حدود هزار تومن هم باشد قیمت هر کیلو دان را بیست و پنج تومن گران خواهد کرد که در برابر نوسانات هر روز نهاده ها و افزودنی ها هیچ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
اين اقدام نه تنها برخلاف حفظ سلامت خوراك است كه عملا رديابي محصول را غيرممكن خواهد كرد

از مسئولان سازمان جز اين انتظار نمي رود البته
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
سازمان دامپزشکی اصل موضوع را فراموش کرده و حاشیه را چسبیده و همین تئوریهای شب بخواب و صبح آیین نامه تولیدکن هست که باعث شده هیچ نهاد و ارگانی از دامپزشکی حمایت نکند.بجای اینکه قیمت پاکت را از هزینه مرغدار و دامدار کم کنید فکری به تقلبات خوراک داشته باشید که حداقل یک سوم آن پرت است.باور بفرمایید حتی خاک هم به خوراک اضافه می کنند.یا تفکر وجود ندارد یا بخاطر هزینه خودمان آیین نامه وضع می کنیم
نظر شما
ادامه