کد خبر: ۴۱۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

محموله 50 راسی دام زنده  قاچاق که به طرز ماهرانه ای در کامیون و در پوشش بار کود حیوانی به مقصد کرمان جاسازی شده بود، در مبادی خروجی شهرستان نهبندان توقیف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، «محمد راه انجام» با اعلام این خبر اظهار کرد: یک دستگاه کامیون حامل 50 راس گوسفند بدون مجوز بهداشتی- قرنطینه ای دامپزشکی که از شهرستان زابل  و در پوشش کود حیوانی به مقصد شهرستان کرمان طی مسیر می نمود در آخرین نقطه شهرستان نهبندان توسط پاسگاه انتظامی دهسلم متوقف شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان افزود: این محموله دام قاچاق به طرز ماهرانه ای و با نصب سقف کاذب و ایجاد تهویه برای زنده ماندن گوسفندان در عقب کامیون جاسازی شده بود و سپس روی سقف کاذب را جهت فریب ماموران نیروی انتظامی با کود حیوانی پوشانده بود.

راه انجام خاطر نشان کرد: مهمترین راه در پیشگیری از انتقال بیماری های دامی از یک منطقه به منطقه دیگر جلوگیری از حمل دام بدون مجوز حمل بهداشتی- قرنطینه ای دامپزشکی می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هرگونه حمل و نقل دام و فرآورده‌های خام دامی مستلزم دریافت مجوزهای لازم از شبکه دامپزشکی می‌باشد، از مردم خواست تا هر گونه حمل غیر مجاز دام را به نیروهای انتظامی و شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
از زابل تا نهبندان 2 پاسگاه و ایست بازرسی هست !!
نظر شما
ادامه