کد خبر: ۴۱۰۲۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
«محمود حجتی» اظهار داشت: حالا دیروز یک دامپزشک رئیس موسسه رازی بوده و امروز شیمیست‌ها هستند. فردا هم ممکن است مجدداً یک دامپزشک به ریاست موسسه منصوب شود ...
 

حکیم مهر: «دکتر علی وقفچی» عضو دامپزشک کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، با انتقاد از انتصاب یک فرد غیر دامپزشک به ریاست موسسه رازی، اظهار داشته بود: «موسسه رازی که موسسه‌ای برای بهداشت دام و انسان است، به فردی که دکترای شیمی دارد سپرده شده است.»

به گزارش حکیم مهر، «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی در جلسه استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این انتقاد اظهار داشت: «بخشی از مدیران موسسه رازی دامپزشک هستند، بخشی پزشک هستند و بخشی هم شیمیست ها هستند. حالا دیروز یک دامپزشک رئیس موسسه رازی بوده و امروز شیمیست ها هستند. فردا هم ممکن است مجدداً یک دامپزشک به ریاست موسسه منصوب شود.»

وی تصریح کرد: «در 4 - 5 سال گذشته، یک دامپزشک مسئول موسسه رازی بوده است و امروز یک شیمیست ریاست موسسه را برعهده دارد، جوان و جوانتر هم است، متخصص هم است، نخبه هم است.»

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر رجائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
امان از دست مصلحت سنجی!
برای انتصاب دیگرشون هم پاسخهایی دادند که حکیم مهر نه تو انتشار نطق دکتر وقف چی تو مجلس حرفی از اون به میان آورد نه اینجا!
صداقت و دقت و سرعت سه رکن اساسی یک رسانه است حکیم جاندصادق و دقیق و سریع باش لطفا
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
من واقعاٌ متاسفم که دویست و اندی نماینده همچین جوابایی رو گوش میدن و سکوتن و حتتی ..... جواب دادن رو ندارن!! جناب وزیر بازهم ...... و ...... و ........ خودشونو نشون دادند!!!جناب وزیر مگه خدمت به جامعه کردن بر اساس تخصص نیست و نوبتی ست کجای دنیا اینجوری بوده و هست که برمیگردید میگید زمانی دامپزشک بوده زمانی پزشک و حالا یه شیمیست!!بخدا جایی بس شرمندگی دارد براتون که در مقامی هستید که حرفهایی رو که نباید بگید رو میگید!!!پس تخصص ها کجا باید باشند!!ولش کنید کی به کیه وزیر بهداشت دیروز یه پزشک بوده امروز یه حسابدار میزاریم!!ها ازین بهتر کجا دیدین.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
یا ایشان خیلی در اشتباه اند یا اینکه صراحتا ....... می گوید. نمیگویم فرد منتسب شایسته هست یا خیر، که این بحث دیگریست. بلکه میخواهم به این نکته بپردازم که نحوه انتخاب شکل ........... و شایسته سالارانه نداشته و بیشتر در جهت .......... یکی از مدیران قبلی که اتفاقا یار دیرین وزیر نیز هست، بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
همینه دیگه وقتی یه عده ای از زیر دست بودن وزارت پیاز و سیب زمینی حمایت میکنن .این میشه عاقبتش. ...................... اصلا دیگه دلم واسه وضعیت دامپزشکی و دامپزشک جماعت نمیسوزه. خلایق هر چه لایق. هی به پیوستن به وزارت بهداشت نه بگین و از اون طرف چوب بی توجهی و تاراج دامپزشکی رو بخورید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
1
وقتی وزیر کشاورزی مدرک کشاورزی ندارد.چه توقعی دارید؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
لطفا به این نکته توجه فرمایید. اگر معتقدید مسئول مربوطه شرایط احراز پست را نداشته و ممکن است کم بیارد. حالا که منصوب شده اند، اگر واقعا تعصب حرفه ای داریم بیشتر کمکشان کنیم و به کار بهتر تشویقشان کنیم. ایجاد حاشیه برای ایشان مشکلات را بیشتر می کند نه کمتر. ضمن اینکه ایراد مکرر از یک مدیر فقط به لحاظ اینکه آن مدیر یا مدیران مورد تایید حتی اکثریت هم نمی باشد، ناشایست؛ غیر اخلاقی و نوعی بی احترامی به شأن فردی ایشان می باشد. انصاف داشته باشیم، به کدامیک از ما پیشنهاد وزیری بدهند میگوییم نه!. مرگ که فقط برای همسایه خوب نیست. به نظرم بهتر است احترام هم را نگه داریم، حرفه ای تر و اخلاقی تر باشیم. یا حداقل چنانچه اعتراض، به قسمتی از کار و تصمیمات ایشان وجود دارد، فقط به همان قسمت مورد نظر اعتراض شود، نه به رزومه شخصی و مدیریتی مدیر محترم. برایشان دعا کنید تا موفق باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
اگه نماینده ها ...... داشتن که الان اینهمه قانون بدرد نخور وخلا های قانونی نداشتیم دادگاهها پر نبود رانت و نداشتیم عمدیه همش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
1
بعضی اسیب های که دامپزشکان به دامپزشکی زدن غیر قابل جبرانه پانزده سال پیش دامپزشکی رشته ای بود با کمترین تعداد دانشکده و بازار کار نسبتا خوب ...ابعد از افزایش دانشکده های دامپزشکی با حمایت برخی از اساتید همین رشته دامپزشکی با سیل تعداد زیاد دامپزشک بیکارمواجهه شد..و شما الان از راننده تاکسی گرفته تا حتی خداشاهد کارگر دامپزشک میبینید این باعث نابودی این رشته شد چون دیگر افراد باهوش جامعه دیگرسمت این رشته نمیان چون میدونن در اینده بیکارن..دوم اینکه دامپزشکان هماکنون از شدت فقر به هر کاری تن میدهن
سکوت نشانه رضایت نیست
|
United States of America
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
مقصر وضعیت کنونی دامپزشکی و فارغ التحصیلان دامپزشکی،فقط بی اهمیتی های دولت هست.بدون دلیل و اهمیت به ساماندهی این رشته،به راحتی نیروی انسانی و سرمایه کشور رو دور می ریزند.آقای رییس جمهور اگه رشته دندانپزشکی یا هر رشته یا شغل دیگه از نیاز کشور بیشتر شود،باعث از بین رفتن نیروی انسانی فعال در آن زمینه می شود.چرا دامپزشکی با این همه دردسر و مطلب باید از گچ کار ساختمان وضعیت شغلی بدتری داشته باشه؟همین کارها رو کردین که مردم می ریزن تو خیابون دیگه !!!
نظر شما
ادامه