کد خبر: ۴۱۰۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

«مهندس محمدرضا مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، طی حکمی «مهندس ناصر فروتن» را به سمت معاون تدارکات و پشتیبانی دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این حکم آمده است:

با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم امور اداری، رفاه و پشتیبانی بدینوسیله به سمت معاون تدارکات و پشتیبانی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر)عج) با برنامه ریزی منسجم و بهره‌گیری از منابع انسانی موجود با رعایت دقیق قوانین و مقررات در تسریع، تسهیل و شفاف سازی فرایند تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز و انجام سایر وظایف و امور محوله موفق و موید باشید. توفیق شما را در مسیر اعتدال‌گرایی و رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواهانم.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
انتصاب شایسته برادر ارجمندم جناب مهندس فروتن را تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق را از خداوند متعال دارم .دکتر منصور مرکز ملی تشخیص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
با تبریک
این بحث شخصی نیست. ولی گاهی در طول سال، قسمت عمده ی خبرهای دامپزشکی را انتصابات تشکیل می دهد و این خیلی جالب است که مسائل و مشکلات همچنان به قوت خود باقی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
چرا باید افراد غیر دامپزشک به سمت های کلیدی در سازمان دامپزشکی برسند؟
نظر شما
ادامه