کد خبر: ۴۱۰۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: متخلفین حتی فکر استفاده از واکسن‌های غیرمجاز سویه H5 را هم نکنند که علاوه بر معدوم سازی گله‌های واکسینه شده بصورت غیرمجاز، محاکم قضایی با شدیدترین احکام نیز منتظر آن‌ها خواهند بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «دکتر علی صفر ماکنعلی» افزود: نمونه‌برداری و انجام آزمایشات سرمی در مزارع صنعتی کشور به صورت دائم در حال انجام است و چنین اقداماتی از چشم دامپزشکی مخفی نخواهد ماند .

کارشناسان و متخصصین امر بر این باورند که این قبیل محصولات با توجه به روند تهیه و ورود غیرقانونی به کشور، علاوه بر آنکه قیمت بالایی را به تولیدکنندگان تحمیل می‌کند، ممکن است باعث بروز مشکلاتی در مدیریت کنترلی بیماری بشود. از این رو اکیدا توصیه می‌شود تا زمان عرضه این واکسن توسط سازمان دامپزشکی کشور که مطمئنا در بهترین زمان و شرایط ممکن صورت خواهد پذیرفت و با قیمتی مناسب به تولیدکنندگان مناطق هدف تحویل خواهد شد، صبر نمایند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
سلام مگر دستگاه قضایی به استناد صحبت های شما و حتی بالاتر به استناد دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور حکم صادر می کند ،دستگاه قضایی صرفا بر اساس قانونهای مصوب مجلس شورا اسلامی و یا آیین نامه های اجرایی مصوب هیئت وزیران برخورد قانونی می کند ،قانون سازمان دامپزشکی کشور هم که مصوب سال 1350 است و بعد از گذشت چهل و هفت سال بسیاری از مسائل امروز درش نیست، .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
من اگه جای متخلفین بودم و می دیدم احکام قضایی را برای کشتار غیرمجاز و حمل غیر مجاز و فروش مرغ زنده و... می دیدم از درون منفجر میشدم!!!!!!!!!!!!!
واقعا دردآور و رنج آور است!
نظر شما
ادامه