کد خبر: ۴۱۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رییس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز به همراه مدیرکل دامپزشکی استان با حضور در محل استانداری، با «محمد مهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های سازمان دامپزشکی کشور در سال جدید، اقدامات ویژه این سازمان در جهت کنترل و مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را نیز تشریح کرد.

دکتر رفیعی پور گفت: دبیرخانه ستاد مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که ریاست آن را در استان ها، استاندار یا معاون سیاسی استاندار بر عهده دارند، کاملاً فعال است و بصورت جدی پیگیر اجرایی شدن مصوبات و تصمیمات اخذ شده در این ستاد خواهد بود.

وی همچنین گفت: پرنده‌های مهاجر عامل انتقال بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان هستند که این پرنده‌ها از لحاظ جغرافیایی به دامپزشکی اطلاعات داده می‌شوند و کارشناسان و بازرسان این سازمان در شعاع 10، 20 و 50 کیلومتری تالاب‌ها را به صورت تمام‌وقت پایش و رصد می‌کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به اهمیت استان آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی در کنترل و جلوگیری از سرایت بیماری های دامی و طیور در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با حمایت استانداران بویژه استانداران استان های مرزی مانند آذربایجان غربی، بتوانیم اقدامات اساسی در جهت کنترل و ریشه کن سازی بیماری های دامی و طیور بویژه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان انجام دهیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
دامپزشکی ومسول فنی در اذربایجان غربی مرده اونقدر که ارومیه و تبریزوشبسترازادوسراسری دامپزشک میریزن بیرون جوون بیکاره میره دامپزشکی میخونه گشنس دامپزشک برادر
نظر شما
ادامه