کد خبر: ۴۱۲۰۲
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر خود به استان آذربایجان غربی، در اولین جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی حضور پیدا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، اولین جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان با حضور «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر کامیار داهیم» مدیر کل دامپزشکی استان، «حجت اسلام ولی زاده» نماینده ولی فقیه و مسئولین ستادی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی برگرار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر کامیار داهیم مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم، گزارشی کاملی از وضعیت استان در خصوص جمعیت دامی و اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از بیماریهای دامی و طیور و عملکرد اداره کل دامپزشکی و همچنین در خصوص مسائل اداری ارائه نمود.

در این جلسه دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حفظ و صیانت از حقوق شهروندان در خصوص فرآورده های خام دامی را از وظایف مهم دامپزشکی دانست و افزود: در این راستا دامپزشکی تمام تلاش خود را جهت تامین و تضمین سلامت مواد غذایی با منشاء دامی و عرضه مناسب آن به دست مردم به کار خواهد گرفت.

دکتر رفیعی پور، سازمان دامپزشکی كشور را به عنوان یکی از دستگاه هایی که در آگاهی رسانی و اطلاع رسانی در مورد وقوع بیماری ها در جهت پیشگیری از انتشار بیماری های دام و طیور نقش دارد، از شفاف ترين و صادق ترین دستگاه کشور در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مورد بیماریها به مردم عنوان کرد و ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ سلامت شهروندان، حفظ و صیانت از حقوق شهروندان را از وظایف سازمان دامپزشکی کشور برشمرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به اهمیت استان آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی در کنترل و جلوگیری از سرایت بیماری های دامی و طیور در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با تلاش های همکاران، اقدامات اساسی در جهت کنترل و ریشه کن سازی بیماری های دامی و طیور بویژه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان انجام دهیم.

لازم به ذکر است دیدار صمیمی با همکاران و دیدار با رئیس نظام دامپزشکی استان از دیگر برنامه های سفر دکتر رفیعی پور به استان آذربایجان غربی بود.

 
 
نظر شما
ادامه