کد خبر: ۴۱۲۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه بازدید از فعالیت اکیپهای نظارت بهداشتی دامپزشکی آذربایجان شرقی در طرح ویژه نوروزی سال 97، اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی را در این زمینه شایسته قدردانی دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه لازم است نظارت دقیقی بر فعالیت مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت پذیرد، از فعالیت‌های صورت گرفته در استان آذربایجان شرقی در این زمینه قدردانی کرد و گفت: اقدامات خوبی در استان آذربایجان شرقی صورت گرفته که می‌تواند الگویی در سطح کشور باشد.

وی در همین راستا و با اشاره به عرضه مناسب و بهداشتی انواع محصولات آبزیان در استان آذربایجان شرقی، گفت: در آذربایجان شرقی به عنوان یک استان غیرساحلی، انواع محصولات آبزیان با نظارت اداره کل دامپزشکی این استان عرضه می‌شود که نشان از رویکرد مناسب در این زمینه دارد و بایستی به عنوان یک کار الگویی در استانهای غیرساحلی از سوی سازمان دامپزشکی به عنوان یک پتانسیل پیگیری شود.

دکتر رفیعی پور عرضه مرغ سبز و بدون استفاده از داروهای آنتی بیوتیک را از دیگر اقدامات ویژه در استان آذربایجان شرقی بر شمرد و خاطر نشان کرد: تمامی مرغ‌هایی که واجد آرم سازمان دامپزشکی هستند شرایط بهداشتی لازم برای مصرف را دارند؛ اما در کنار آن، عرضه مرغ سبز و تخم مرغ سبز که بدون استفاده از آنتی بیوتیک در طول دوره رشد و پرورش تولید می‌شود، در این استان نیز به خوبی آغاز شده و با استقبال مردم همراه گردیده است که امیدواریم با فرهنگ سازی و ترویج مناسب، استفاده از آن گسترش یابد.

 
اقدامات صورت گرفته توسط دامپزشکی آذربایجان شرقی در زمینه نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌تواند الگویی در سطح کشور باشد.اقدامات صورت گرفته توسط دامپزشکی آذربایجان شرقی در زمینه نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌تواند الگویی در سطح کشور باشد.
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
خراسان رضوی ................ همیشه سرآمد بهداشت و نظارت بود و با مدیر کل جدید دوباره به دوران اوج خود خواهد رسید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
روشهای کنترل آنفلوانزا نیز در استان آذر شرقی می تواند الگویی برای جهان باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
رییس سازمان لطفا به محل های از پیش تعیین شده توسط مدیرکل نرود
شهرستانهای استان آذربایجان‌شرقی که کشتار غیر مجاز بیداد می کند حتی مرکزهای فروشی در تبریز هستند که بسیار غیر بهداشتی هستند و کارمندهای دامپزشکی جرات رفتن به آنجا را ندارند
جای رییس سازمان بودم تنهایی در شهر چرخ می زدم نه اینکه هر مهمانی از سازمان می آید به مرکزهای هماهنگ شده قبلی می برند
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
کارشناس نظارت شهرستانهای آذربایجان ................. حتی جرات ندارند از جلوی مکانهای غیرمجاز عبورکنند .چندین بار کتک مفصل خورده اند و جالب این است که در دادگاه محکوم هم شده اند ...
...................
نظر شما
ادامه