کد خبر: ۴۱۲۲۲
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه سفر یکروزه خود به استان گیلان با معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان ملاقات و گفتگو کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان اظهار داشت: دامپزشکی گیلان در مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تحت تیپ  H5N6 موفق عمل کرده است .

وی در این دیدار به اقدامات سازمان دامپزشکی کشور در مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و اقدامات صورت گرفته در شناسایی و معدوم سازی کانون های بیماری و پرداخت غرامت از اعتبارات ملی سازمان اشاره کرد و سازمان دامپزشکی را بعنوان بازوی توانمند استانداری در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواند .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور همچنین به طرح نظارت بهداشتی ویژه نوروز اشاره کرد و افزود طی 17 روز گذشته بالغ بر یک میلیون کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی غیر بهداشتی اعم از گوشت قرمز، مرغ و آبزیان از چرخه مصرف حذف شده است .

«دکتر سهراب عاقبتی» مدیر کل دامپزشکی گیلان از همکاری معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان در جهت هماهنگی دستگاههای ذیربط در امر کنترل تحت تیپ آنفلوانزای مشاهده شده در سال گذشته قدردانی کرد و افزود: کلیه غرامت کانون های مشاهده شده در سال گذشته به ذینفعان پرداخت شده است.

در پایان دیدار «مهندس جمشیدی نژاد» از اقدامات سازمان دامپزشکی کشور در امر پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام قدردانی کرد و آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و در راستای همکاری با دامپزشکی جهت ارتقائ بهداشت جامعه اعلام آمادگی کرد .

 
 
نظر شما
ادامه