کد خبر: ۴۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از اعزام دانشجویان دامپزشکی این دانشگاه برای حضور در عرصه‌های جهادی به استان قم خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسکانیوز، «محمدرضا آبدار» مسئول بسیج دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات گفت: امروز تعداد ۳۰ نفر از دانشجویان دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات به همراه دو نفر از اساتیدشان (دکتر اسلامپور و دکتر انوشه پور) برای حضور در عرصه‌های جهادی به روستا‌های استان قم اعزام شدند.

وی افزود: تیم تخصصی دامپزشکی قرارگاه جهادی شهدای گمنام دانشگاه علوم و تحقیقات به روستا‌های اطراف استان قم که شامل روستای عباس آباد، روستای ایلیخ بلاغی، روستای انجیرلی، روستای نعمت آباد و روستای چشمه پلنگی است رفته و خدماتشان در حیطه‌ی تخصصی دامپزشکی (۱- معاینه دام، ۲- تزریق و تجویز دارو، ۳- سم پاشی جایگاه‌ها، ۴- مشاوره و آموزش در امور نگهداری دام) خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز بازدید و تبریک سال نو به خانواده‌های روستا و دیدار با خانواده‌های شهدا آموزش بهداشت فردی و بازی‌های فکری جهت کودکان و نوجوانان، آشنایی با طب سنتی با رویکرد خانواده و آموزش بهداشت خانم‌ها، پخش اقلام غذایی و فرهنگی در بین نیازمندان روستا‌ها، برگزاری گعده‌های دانشجویی در بین جهادگران و جمع آوری ایده‌های علمی در خصوص چالش‌های این روستا‌ها خواهد بود.

محمدرضا آبدار مسئول بسیج دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اضافه کرد: تمامی خدماتی که توسط این گروه جهادی ارائه می شود و حتی دارو‌های آن به صورت رایگان خواهد بود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
سلام و خدا قوت...انشاله همیشه پیروز و مانا باشید در راه اعتلای کشور عزیزمان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
بسیار عالی، خدا خیرتان دهد.
نظر شما
ادامه