کد خبر: ۴۱۲۷
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
به تازگی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه رسمی برای اجرا به وزارت جهاد کشاورزی براساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه کنترل بازار دستور داده است : "کنترل بهداشتی و کیفیتی مواد پروتئینی وارداتی در چارچوب پروتکل سازمان‎های بین‌المللی بازرسی کننده در مبدأ و در چارچوب ضوابط سازمان دامپزشکی کشور توسط شرکت‎های کنترل کیفی کالا در مقصد صورت می‌گیرد."...
img_0341[1]

حکیم مهر -  در حالی که دکتر سید محسن دستور و دکتر سید محسن مشکوة رئیس و معاون سازمان دامپزشکی کشور اخیراً در گفتگو با حکیم مهر نظارت بر گوشت‌های وارداتی عمدتاً از کشور برزیل را امری حاکمیتی و غیرقابل واگذاری به بخش خصوصی دانسته‌اند ، نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه کنترل بازار نظر دیگری دارند!

شنیده‎ها حاکی از آن است که به تازگی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در ابلاغیه رسمی برای اجرا به وزارت جهاد کشاورزی براساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه کنترل بازار دستور داده است :

"کنترل بهداشتی و کیفیتی مواد پروتئینی وارداتی در چارچوب پروتکل سازمان‎های بین‌المللی بازرسی کننده در مبدأ و در چارچوب ضوابط سازمان دامپزشکی کشور توسط شرکت‎های کنترل کیفی کالا در مقصد صورت می‌گیرد."

جالب آنکه در وبلاگ مأمورین اعزامی سازمان دامپزشکی به برزیل هم به تازگی آمده بود که برخی کشتارگاههای برزیل مهر و امضاء دامپزشک دولتی ایران را ذیل گواهینامه کیفیت خود ضروری نمی‎دانند که دکتر عطارباشی سرپرست ناظرین بهداشتی و نماینده مستقر سازمان دامپزشکی در برزیل این موضوع را رد و مهر و امضاء دامپزشک ناظر را ضروری دانسته است.

گفتنی است سازمان دامپزشکی کشور به رسم معمول در اینگونه موارد سکوت را بر شفاف‎سازی و اعلام موضع ترجیح داده است!

در ذیل بخشی از گفتگوی اخیر حکیم مهر با دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص بازخوانی می‎گردد :

حکیم مهر : و اما یک سؤال چالشبرانگیز بپرسم!

(خنده) اگر چالشی است میخواهید بگذریم!

حکیم مهر : (خنده) اتفاقاً خیلی مهم است. در بحث نظارت دامپزشکان در برزیل و اعزام به خارج کشور دو بحث مطرح است. یکی اینکه آیا این موضوع را نمیتوان به بخش خصوصی سپرد و از طریق سرپرست ناظرین بهداشتی که اعزام و مستقر میشود اعمال حاکمیت نمود و دوم اینکه چرا با تخصص غیرمرتبط، ناظرین اعزام می‏شوند. اخیراً نمونهای را هم در حکیم مهر در همین زمینه منتشر کردیم. البته ایشان از بهترین کارشناسان و مدیران سازمان و باسوادترینها هستند اما مثلاً یک دهه در زمینه‏ای  غیر از موضوع گوشت قرمز و مرغ و نظارت بهداشتی کار کرده بودند. نظر شما درباره این دو موضوع چیست؟

بهر حال نظارت کشتارگاهی در دوران دانشگاه جزء واحدهای درسی دامپزشکان بوده است. کارورزی در این زمینه هم داشته‏اند. هر دامپزشکی ولو اینکه مستقیم در این رابطه کار نکند یا حتی برخی مطالب از ذهنش فراموش شده باشد با توجه به آنکه زمینه علمی را دارد توانایی کافی برای انجام این کار دارد. درباره نظارت ما در کشورهای مختلف هم چون نظارت ما در حد نظارت عالیهای است که انجام می‏شود و در واقع به صورت ریز بازرسی نمی‏کنیم و بازرسی به طور معمول در آنجا انجام می‏شود و ما نظارت کلی می‏کنیم.

حکیم مهر : بخش خصوصی می‏تواند اینکار را انجام دهد یا خیر؟!

البته در حال بررسی هستیم اما به نظر من خیر ... این کاری است که نظارت دولتی و مسئله حاکمیتی بوده و حتی با این حال قصدمان این است که ساماندهی کرده و با ناظرین کمتری اینکار را انجام دهیم.

و بازخوانی بخشی از گفتگوی حکیم مهر با دکتر مشکوة معاون سازمان دامپزشکی کشور در این باره :

 

حکیم مهر : جناب آقای دکتر مشکوة ! جنابعالی هم ظاهراً مایل بودید توضیحاتی ارائه بفرمایید. در خدمتتان هستیم.

من چند نکته میخواستم توضیح بدهم. در بحث نظارت بر گوشت در برزیل که شما درباره خارج از کشور سؤال فرمودید سه موضوع مطرح است. یکی قانون و دستورالعملها است که ممکن است در کشورهای مختلف مثل اتحادیه اروپا و غیره هم متفاوت باشد. یکی بحث خود بازرسی و نحوه انجام آن و دیگری هم بحث قضاوت است. قوانین متغیر است اما نحوه بازرسی تقریباً مشابه و قضاوت هم بسته به شرایط متفاوت است. در بحث خارج از کشور بازرسی گوشت توسط خود شرکت فروشنده انجام می‏شود و در حقیقت دامپزشکان همان کشور اینکار را انجام می‏دهند. ما بازرسی انجام نمی‏دهیم بلکه ما نظارت میکنیم نه نظارت عالیه! نظارت عالیه یعنی شما کتوشلوار بپوشید و بروید در کشتارگاه قدم بزنید! اما همکاران ما لباس کار میپوشند و بر اساس شرح وظایف مشخص عمل می‏کنند و جایی که احساس کنند بازرس سهلانگاری می‏کند وارد عمل می‏شوند. پس ما عمدتاً نظارت می‏کنیم نه بازرسی و حالا بحث این است که نظارت را می‏شود به بخش خصوصی واگذار کرد یا خیر؟ و مشخص است که نظارت یک امر حاکمیتی است.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
خصوصی کار
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
1
0
بهتر است یک ستاد استقبال تشکیل دهیم با شاخه گل برویم پیشوازشان .
دکتر نورایی
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
1
0
این وظیفه از خیلی وقت پیش باید واگذار می شد.چون جزو موارد تصدی گری تعریف شده بود
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
در جواب همکار محترم باید عرض کنم که در سایت oie قسمتی است به نام WAHIDکه هیچکدلم از انهایی حداقل از دورو بری های بنده به برزیل رفته اند ادری این سایت را نمی دانند ؟!در ان قسمت گفته شده است که در تمام کشورها copmtent Authority یا مسوولین ذی صلاح هستند که کار سیاست گذاری می کنند و اجرا را بازرس های بین المللی یا inspection bodies انجام می دهند که این شرکت ها بایستی استاندارد 17020 داشته باشند .
در بازرسی بین المللی 3 عرصه داریم 1-peqsmsیا دستور العمل های بهداستی قبل از صادرات که انها را بخش دولتی به عنوان نظارت عالیه از روی داکیومنت ها بررسی می کند , و بقیه مراحل را شرکت های انسپکتور انجام می دهند .
با نگاهی دوباره به سایت فوق می بینیم که در نیوزیلند کل دامپزشکان دولت نیوزیلند 211 نفر و ایالات متحده 1430 نفر و البته بخش خصوصی امریکا 59000 می باشد هلند سازمان مرکزی 17 نفر بوده در حالی که 5700 نفر دامپزشک دارد .در این وسط فقط مصر است که 12000 دامپزشک دولتی دارد .
در سال 83 ما 1762000راس دام به کشورهای خلیج فارس که حتی یک نماینده هم نیامد چون بررسی های میدانی را انجام داده بودند .برزیل سالانه 7 میلیون تن گوشت قرمز به 70 کشور صادر می کند فقط یک کشور دامپزشک می فرستد ان هم ایران یکی از دوستانتان در وبلاگ خاطرات خود این امر را به صراحت تایید می کند در اینترتن بگردید راحت پیدا می شود و البته رژیم اشغالگر قدس هم خاخام های خود را می فرستد .
اما دنیا چه می کند؟درکتاب کد اصل mondate&obligation است که البته برای کشورهای عضو می باشد نه ابزرور و مرجع ان oie می باشد در فصل 4 در الزامات بازرسی محموله ها را جزو وظایف دامپزشکی کشور مبدا می دانند که به صورت موردی انجام می گیرد IHRکه این هم توسط بازرسان بین المللی که مورد تایید بانک مرکزی کشور هاست صورت می گیردفرض کنیم دامپزشکی اشتباه کرد و محموله الوده امد ایا یک کارمند چگونه می تواند خسارت بدهد ولی hnspection bodies سپرده های کلان در بانک مرکزی کشور ها دارند ضمنا اموزش و اعطای استاندارد برای این شرکت ها توسط oie صورت می گیرد
کارشناس امور قرنطینه
|
-
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
لطف کنید به سایت دولت مراجعه کنید
www.dolat.ir
بر اساس اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ،نمایندگان ويژه رییس جمهور با رعایت تصویب نامه شماره 151263/ت 43505 ه مورخ 29/7/13888 کنترل بهداشتی و کیفیتی مواد پروتینی وارداتی را منوط به رعایت پروتکلهای سازمانهای بازرسی بین المللی در مبدا کرده است و معنی و مفهوم آن اینست که سازمان دامپزشکی کشور نبایستی نیرو برای باصطلاح بازرسی اعزام کند اما من برای آقای دکتر مشکوه بطور جدی متاسفم که یا بدلیل عدم اطلاع و یا بعنوان ...... حرفهایی را می زند که .......... می دارد .آقایان مسئولین سازمان دامپزشکی کشور کمی به خود آیید و حداقل دستورالعمل شماره 17020 مدیریت بازرسی های بین المللی را مطالعه نمایند و مرتب بر طبل بی اطلاعی خود مکوبید که ممکن است دولت عملگرای دهم با شما برخوردی جدی بکند که نتیجه ای جز حسرت و اندوه نداشته باشد
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
دولت عدالت محور یعنی این .یعنی شفافیت یعنی اعمال قانون .از صمیم قلب متشکریم .خصوصا از تک تک نمایندگان محترم کمیسیون کشاورزی وزیر محترم جهادکشاورزی معاونین محترم ریاست جمهوری شخص حاج اقا تاج الدینی دکتر رحیمی و دکتر احمدی نژاد عدالت مدار .
mohsen
|
-
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
دوست عزيزي كه مي خواهد ستاد استقبال تشکیل داده و با شاخه گل به پیشواز برود بداند كه همكاران دامپزشك بخش دولتي كه از طريق سازمان اعزام مي شوند همگي رسمي هستند و از فيلترهاي متعدد گزينشي ، حراستي ، بازرسي و .... عبور نموده اند ولي با اين حال در بعضي موارد پس از مراجعت به كشور كارشان به هيأت بدوي رسيدگي به تخلفات اداري سازمان دامپزشكي كشور مي رسد حال مسئله اينجا است كه :
اولا معيار گزينش همكاران بخش خصوصي براي اعزام به علاوه بر موارد فني به عنوان نماينده كنترل كيفي جمهوري اسلامي چه نهاد نظارتي حاكميتي است و همچنين اگر خداي ناكرده همكار بخش خصوصي ما در كشور مبدا فعلي را انجام داد كه آبروي اين كشور اسلامي را به خطر انداخت آنوقت چه سازمان و يا نهادي پاسخگو است ؟
ثانيا اگر جناب معاون اول رييس محترم جمهور براي رضاي خدا و كاهش هزينه هاي واردات گوشت تصميم به اين كار دارند بهتر است بدانند كه با اين كار نتنها هزينه هاي واردات كاهش نمي يابد ( چون در شرايط فعلي فقط دامپزشك اعزامي حق الزحمه دريافت مي نمود و در فرمول جديد دامپزشك اعزامي و شركت كنترل كبفي كالا حق الزحمه مي خواهند ) بلكه همكاران محترم دامپزشك بخش خصوصي به سرنوشت نيروهاي شركتي شاغل در ادارات دولتي دچار مي شوند كه كار را آنها انجام داده و طرف قرار داد و دريافت كننده پول هاي كلان از شركت هاي وارد كننده مواد پروتئيني ، شركت هاي کنترل کیفی کالا مي باشند كه مي توان حدس زد براي چه كساني هستند .
ثالثا بهتر است در صورت اصرار جناب معاون اول رييس محترم جمهور بر اجراي اين دستور غلط ، ايشان شركت هاي وارد كننده مواد پروتئيني را ملزم نمايند تا مستقيما با همكاران دامپزشك بخش خصوصي به عنوان مسئول فني قرارداد منعقد نموده و آنها را به استخدام خود درآورند.
بنابر اين و با توجه بر موارد فوق و بنظر حقير دامپزشكان محترم بخش خصوصي از اين تغيير و تحول و تضعيف نقش حاكميتي سازمان دامپزشكي خوشحال نباشند چرا كه اين تغييرات تنها به نفع شركت هاي جديد التاسيس کنترل کیفی کالا بوده و همكاران محترم بخش خصوصي ابزار رشد ، فربه شدن و نردبان تمول شركت هاي فوق خواهند بود و اين تغييرات چيزي را نصيب آنها نمي نمايد و بقول معروف :
دعوا برسر لحاف ملا است .
منطقی
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
اخه بخش خصوصی چه قید و مسولیتی دارد که به او اطمینان کرد در کشور دیگر کارهای خلاف که مایه اابروریزی میشود انجام ندهد یا از انجا به کشورهای دیگر پناهنده نشود همون واکسیناسیون که داده شده بسه که امار کاذبشون حتمی است
دامپزشک خصوصی با انصاف
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
وای چقدر بخش خصوصی از این خوشحال شده پست فرستاده اگه ...... {می توانستید} نباید به حقوق ناچیز دامپزشکای ...... دولتی حسودی میکردید من دربخش خصوصی کار میکنم درامدم چندین برابر رییس ...... شهرستان انجاست همچین هم توبرزیل فکر نکنید خبریه حالا که دست بخش خصوصی افتاد مستقیما فرستادنتون برزیل بخش خصوص یعنی باندبازی بین یکسری افراد پولدار خاص اینقدر دامپزشک خصوصی خاص هست که به شما چیزی نمیرسداگه هم برسد 3 ماه کار براتون نون اب نمیشه بجای بدجنسی و حرف زدن برید کاری بکنید که به حقوق ناچیز بخش دولتی حسودی نکنید
دكتر محمدي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
متاسفانه ترجيح منافع ........ بر مصالح كشور براي بعضي ..... از هر قانون و مقرراتي مهمتر است.مطابق قانون سازمان دامپزشكي كشور اعمال وظايف قرنطينه دامپزشكي بطور كل حاكميتي است و در هيچ كشوري قرنطينه به بخش خصوصي واگذار نشده است. ظاهرا به دليل همين تعارضات قانوني مصوبه مذكور ، دستگاه هاي نظارتي در حال ابطال آن در مراجع قضايي هستند.
دکتر معتمد
|
-
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
جناب آقای مدیر مسئول حکیم مهر
با کمال شجاعت و افتخار می گویم همه دامپزشکان اعزامی این مممکلکت با افتخار و آبرو رفتند و برگشتند و مه برای کشور دلسوزاندند ولی شما دارید با نشر این اکاذیب که البته از طریق قانونی نیز سازمان دامپزشکی می تواند بر علیه شما ادعای دعوی کند ضربه به اساس دامپزشکی ایران می زنید واقعا با این کارها می توانید شب راحت بخوابید تهمه زدن کار مسلمان است شما که دائما به فتوای مراجع رجوع می کنید از مراجع گناه نشر اکاذیب را هم بپرسید
دامپزشک بخش خصوصی- دکتر همکار
|
-
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
همکاران محترم :
ایجاد اختلاف بین خودمان بخاطر مصالح مادی واقعا خودمان را از بین خواهد برد تعداد معدودی از بخش خصوصی که عمدتا رهبری آنها بر عهده دکتر مرتضوی است که می خواهند بخاطر جیب خود و منافع شخصی دامپزشکی کشور را ...... واقعا وا اسفا آقای دکتر چرا خدمت به مردم را در شهر خود در آذربایجان شرقی رها کرده و به تهران امده و فقط شب و روز خود را به فکر واردات گوشت هستید
سخنی هم با مدیر مسئول نشریه حکیم مهر دارم واقعا به نظر شما دامن زدن به مسائل تفرقه انگیز توسط نشریه شما به نفع کیست؟ اینکه معاون اول هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی را از واردات گوشت خذف کند (چون بخشنامه این را نشان می دهد) نشان دهنده چیست ؟ آیا همه ما ضرر نکردیم چون مطمئنا بخش خصوصی با این دستور نتوانسته بر واردات مسلط شود از دست دولتی ها هم گرفته اند پس نتیجه چه خواهد شد همه ضعیف می شویم
پزشکان هر رروز قوی تر و ما ضعیف تر می شویم
وا اسفا بر شما که این مسائل را تشویق و ترویج می کنید البته مقداری هم به خاطر جوانی و بی تجربگی مدیریتی و تاثیر گرفتن از باند های حاکم صاحب پول و سرمایه در مرکز هست
متاسفانه شما در خط مدیران معزول جوان هستید
می بخشید صریح گفتم ولی واقعا به اسم جریان آزاد اطلاعات دارید آتش به دامپزشکی کشور می زنید امیدوواریم بدون سانسور روی اینرتنت بفرستید
همکار دلسوز
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
یادم رفت همکار محترم دلسوز بنده حاضر هستم در استان خودم کار کنم اما کدام فرصت شغلی شما نشان بدهید ممنون و دعا گوی شما هم خواهم بود
دکتر بخش خصوصی
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
یک بار به عنوان یک غیر دامپزشک ولی فردی منصف به دلایل هر 2 طرف در این کامنت ها نگاهی بنمایید و بببینیم که نظر و دلایل کدامیک از دوستان متقن تر و قانونی تر است .به سقراط گفتند که این جام زهر است و دادگاه تصمیم گرفته است که این زهر را باید بخوری .سقراط گفت که من می دانم این جام زهر است ولی چون قانون است می خورم و خورد .راستی از همکاران بخش دولتی در سنگر های دیگری استفاده خواهند شد مگر هدف خد مت گزاری نیست مگر نمی گویند که شما سربازان امنیت بهداشتی هستید خوب فرمانده محترم و البته هزار بار منطقی تر از شما تصمیم گرفتند که از شما در جبهه دیگری استفاده کنند ایرادی دارد ؟؟؟؟؟؟/ .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
در جواب همکار محترمی که خودشان را دلسوز دامپزشکان مطرح می نمایند ولی به راحتی قضاوت می کنند باید بگویم بنده حقیر کسی نیستم که رهبری دامپزشکان باسواد کم ادعا و مظلوم و محروم بخش خصوصی را حتی در خیال خود بگنجانم .این مساله یک مساله حقوقی و البته تخصصی است و تمام مدیران دلسوز و درد اشنای این کشور بعد از بررسی های متعدد کارشناسی به این نتیجه قانونی رسیده اند و شما هم به عنوان کسانی که از این دولت حقوق می گیرید باید به قانون گردن نهید .اما این که بخش خصوصی تضمینی بر انجام کارهایی برای ابرو ریزی نظام در خاج از مرزها را بدهد ما هم موافق هستیم چرا چون افتضاحی مثل افتضاح .......... نباید دوباره تکرار شود .....!!
جواب به دامپزشک خصوصی با انصاف
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
همکار محترم خیلی خوشحال هستم که در امد شما به حدی است که از ان راضی هستید به خدا از صمیم قلب خوشحال هستم .اما علی ع امام شیعیان فرموده است حق گرفتنی است اگرچه در دهان شیر باشد و تازه این اول راه است باید در انتخابات نظام و در تمامی صحنه ها حق خودمان را بگیریم .حالا فرق نمی کند چه کسی اعزام بشود .
دکتر ر. خ
|
-
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
من کلا با بال و پر گرفتن اینقدر بی موالات سازمان نظام دامپزشکی مخالفم اگر به این عزیزان نظام دامپزشکی میدان بدهند بزرگان خودشان در سازمان دامپزشکی را فراموش میکنند. مانند فرزندی که به والدین خود کم محلی میکند وشاید اگر موقعیت پیدا کند ادعا میکند که هیچ والدی نداشته است................
اما در مورد برزیل میخواستم عرض کنم بخش خصوصی ما متاسفانه یک نوزاد با زایمان پیش از موعد است. و به همه امور حتی نظارت بهداشتی به چشم طعمه نگاه میکند.لذا واگذاری نظارت بهداشتی واردات گوشت به این بخش خصوصی خیانت به مردم مسلمان ایران است
جواب به اقا یا خانم منطقی
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
شما یا خارج را ندیده اید یا .....برادر محترم پناهنده شدن تنها به کشوری امکان دارد که با ایران روابط حسنه ندارد و تمام دنیا هم از اعطای پناهندگی خودداری می کنند .اما این که امار کاذب در واکسیناسیون توسط بخش خصوصی داده می شود یا کیفیت تیتر سرمی مناسب نمی باشد به این دلیل است که بخش دولتی در اعمال وظیفه حاکمیتی خود قصور دارد و علت ان این است که در ....... ادارات کل ..... نیروها در خارج تشریف دارند با اجرایی شدن این طرح کنترل های حاکمیتی بهتر خواهد شد .ان شاللاه
دکتر ر.خ
|
-
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
لطفا اقای دکتر ر خ اذبیات مناسب به کار ببر یعنی مودب باش .
کارشناس بررسی ها با 25 سال سابقه کار
|
-
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
من که دارای سابقه مدیریتی در دفاتر مختلف سازمان دامپزشکی کشور بوده ام درک میکنم که چرا سازمان دامپزشکی کشور بدنبال انجام کارهایی است که نه مصداق بین المللی دارد و نه مصداق علمی، جالب است بدانید که بعضی از کارشناسان ............که دارای حتی شناخت حداقلی از مقرات کدکس الیمانمتاریوس و سازمان جهانی بهداشت دام نیستند ، چنان گافهایی را بنام این سازمانها می زنند و می نویسند که آدم متحیر می شود و من با توجه به شناختی که از دولت دهم دارم به این آقایان اخلاقاهشدار می دهم که ممکن است این دولت که ثابت کرده است یک دولت عملگرا می باشد با افراد باصطلاح کارشناسی که گزارشات غیر واقع و غیر مستند را که سهوا و یا خدایی ناکرده برای منافع شخصی اشان تهیه می کنند بطور جدی برخورد نماید ، من امیدوارم هر چند که امیدی نمی رود که رییس سازمان دامپزشکی کشور در برابر مصوبه اخیر هیات وزیران که مصوبه ای عدالت محور ، قانون مدار، منطقی، عقلانی و منبطق با اصول روز دنیاست برخوردی مناسب داشته باشد و در راستای انجام فعالیتهای نظارتی از انجام فعالیتهای پاسخگویی پرهیز کند
دامپزشک شاغل در یکی از دفاتر
|
-
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
من تا حالا سه دفعه به خارج کشور برای بازرسی گوشت اعزام شده ام و حدود سی سال سابقه دارم اخیرا هم اعزام شدیم رفتیم استرالیا حدود چهار ماه ماندم این کار سازمان برای کمک به نیروهای خودش است، این که می گویند نظارت عالیه است بحثی دیگر است،ما آنجا فقط در اختیار شرکت بودیم و کارهای بخش خصوصی را انجام می دادیم همه کارها را هم دامپزشکی و بخش خصوصی باسترالیا انجام می داد من خودم در کل سابقه ام حتی یک ماه هم در کشتارگاه کار نکرده بودم مدتی در دفتر غیر فنی سازمان بودم و مدتی هم مدیر کل یکی ار استانها ، من از صمیم قلب از آقای دکتر دستور که توانست مشکل خانوداگی ام را حل کند تشکر می کنم،
معینی
|
-
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
من امروز پیش یکی از مدیران ارشد استاندارد بودم و بحث تدوین استانداردها پیش امد .یکنفر گفت که تازه گوشت را هم به شرکت های بازرسی داده اند .ایشان یک صورت جلسه را نشان داد که وزرای بازرگانی و کشاورزی و بهداشت و معاونین رییس جمهور جلسه ای تشکیل دادند و گفته اند که هر کالایی که می خواهد وارد ایران شود باید توسط استاندارد نظارت شود یعنی این مساله کلی است و تنها دامپزشکی نیست البته وزارت بهداشتی ها بیشتر از شما ناراحت هستند ولی در عالم انصاف یاید گفت دولت احمدی نژاد عمل گرا ترین و مدرن ترین و حرف شنوترین دولت هاست و من به ایشان احترام می گذارم
جعفر ی
|
-
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
0
0
جالب است بحث نظارت عالیه پیش امد مثالی بزنم در قانون اساسی ما ولایت فقیه یا رهبری فرمانده کل نیروهای مسلح هستند و بر اساس همان اصل قانون اساسی نظارت عالیه دارند چه موقع شنیده ایم که اقا به یک کار اجرایی یک نظامی ایراد بگیرند بلی کلیات را با دقت کامل تحت نظر دارند ولی کار های اجرایی خیر این یعنی تعریف نظارت عالیه .
عده ای از دوستان می گویند هر موقع پلیس و دادگاه های این کشور به بخش خصوصی داده شود این کار تصدی سازمان دامپزشکی هم به بخش خصوصی داده می شود اما کدام قاضی یا مامور امنیتی را سراغ دارید که از بخش خصوصی برای انجام وظیفه خاکمیتی خود حقوق و پول دریافت کند .اما دامکپزشکی تا به حال از تجار و واردکنندگان و در اصل از مردم پول می گرفته است تا به زعم خودشان به وظیفه حاکمییتی خودشان عمل کردخ باشند .؟؟؟به هر حال هر امپراطریی پایانی دارد ....
کارشناس حقوقی یکی از ادارات کل
|
-
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
0
0
اولا با یک خبر هیچ چیزی معلوم نمی شود ولی احیانا که من بعید می دانم ابلاغیه یا بخشنامه ای از طرف دولت صادر شود لازم الاجرا می باشد و اگر کسی یا کارمند دولتی ان را اجرا ننماید متخلف محسوب شده انفصال از خدمت و حتی اخراج هم می شود .
کارشناس دلسوز کشور
|
-
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
0
0
من اصل موضوع را بدقت خواندم لذا مطالب زیر را برای افراد سازمان دامپزشکی یادآوری می کنم :
1- آیا واقعا شما به دستور مدیریتی سازمانهای بازرسی بین المللی به شماره 17020 شناخت دارید ؟ و آیا میدانید یک بازرسی بین المللی به چه روشی گواهی OIC صادر و عمل می کند؟

2- آیا واقعا به دستور العمل بهداشت گوشت کدکس الیمانتاریوس که در سطح دنیا ، متخصصین بزرگی روی آن کار کرده اند، شناخت 10 درصدی دارید ؟
3- آیا با کتب کد سازمان جهانی بهداشت دام که بصورت اجماع و از جمله با تایید رییس سازمان دامپزشکی کشور ایران هر ساله بروز می شود آشنا هستید ؟
4- آیا با مواد 14 گانه موافقتنامه موافقت بهداشتی دام و نبات سازمان تجارت جهانی آشنا هستید ؟
5- آیا مباحثی بنام ارزیابی، ممیزی و بازرسی آشنا هستید ؟
6- آیا با شورای عالی ويژه چگونگی صدور گواهی بهداشت دام آشنا هستید ؟ حداقل به الفبای آن شناخت دارید؟
7- آیا میدانید که نمره سازمان دامپزشکی کشور در سیستم PVS چند شده است ؟
8- آیا به سیستمهای حاکم در پاکستان، ترکیه، امریکا، فرانسه ، بریتانیای کبیر برای مدیریت بهداشتی گوشت قرمز آشنا هستید ؟
9- آیا مدیران سازمان شهامت داشته اند که قبل از اینکه دولت و مجلس بسراغشان بیایند ،خودشان و روشهای تکرای و فسیلی شان را اصلاح کنند ؟ میدانید برای فاصله اصطبل اسب تا گاوداری چقدر اصرار کردید و نهایتا چه بر سر نظام دامداری آمد ؟
10 - آیا در دفاتر سازمان اگر میزگردی شفاف برگزار شود مدیران عزیز حاضر ند در میز گردی تحت عنوان چالشها ی سازمان و جایگاه سلامت مواد غذایی با منشائ دامی تحت نظارت آن سازمان شرکت کنند ؟
11- آیا سازمان دامپزشکی حاضر است پاسخ بدهد و یا بپذیرد که بر روی محموله های وارداتی هیچ تستی برای فلزات سنگین ، آنتی بیوتیکها و ..انجام نمی دهد ؟
12- آیا سازمان دامپزشکی کشور برای ارتقائ کیفی نیرو هایش ، برای راه اندازی آزمایشگاه بقایای دارویی اش به اندازه اعزام نیرو برای گوشت قرمز انرژی هزینه کرده است ؟ و یا از خود چیزی نشان داده است؟
13- آیا آزمایشگاه بندر عباس که محموله های وارداتی را تست می کند اعتبار بخشی شده است ؟ و اگر نشده است چرا؟
14- آموزش و اعتبار بخشی آزمایشگاهها مهمتر است یا اعزام کارشناس برای واردات گوشت ؟



بیایید بپذیریم که مصوبه اخیر دولت برای سازمان یک فرصت است و با مدیریت خود این فرصت را تهدیدی جدی نکنید
دکتر حامی
|
-
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
0
0
اگر این چنین بشود وای بر ما که رییس سازمانی مثل {دکتر} دستور را داریم
بی نام از کرمان
|
-
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
0
0
اقای دکتر ....... ......... محترم قبلی ....... همه این ها حاصل ........... های جنابعالیه تحویل بگیر !همه ساله در روستاها با این گرمای کویر با حقوق ناچیز می سازیم به امید این ماموریت این هم از ما گرفتید .بر باعث و بانی این ..........
دامپزشک
|
-
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
.......... مدیریت چطور خودش را نشان بدهد هشدار به همه تفکر پیر مدیریتی با همه جار و جنجالها چگونه کرنش میکند!
دکتر م . م
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
این {دکتر} مرتضوی رو ولش کنین بابا بیخودی بزرگش میکنین
اون ......... و ......... و کلی ............. داره کراواتش هم یادش رفته چون یه روز کراوات میزنه و دم از روشنفکری میزنه یه روز هم طرفدار دولت عدالت محوره
به این آدرسها برین میبینین که قیافش .......
از دکترلطفی زاده هم بعیده که داره به دست ......... عزت سایتش رو زیرسئوال میبره
ما با یک دید دیگه ای به ایشون نگاه میکردیم
هیچ کس از زحمات طاقت فرسایی که دوستان ناظربهداشتی در برزیل میکشند خبرنداره امیدوارم این شبانه روز کارکردن نصیب {دکتر} مرتضوی هم بشه تا همون هفته اول ......... بگیره و بیاد بگه ............ ضمنا {دکتر} مرتضوی عزیز بشین روش فکر کن
آدرس اول»
http://hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=2155
آدرس دوم پروفسور:
http://hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=2124

دامپزشک دولتی
|
-
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
کسی که نوشته 3 بار از طریق سازمان رفته برزیل و اخیرا استرالیا معلومه که دروغ گفته و کسی جز دامپزشکان خصوصی مانند دکتر مرتضوی که معلوم نیست به چه دلیل خصومت با بخش دولتی دارد و کجا برای چه کسی کار میکند نیست دامپزشکان دولتی با پرکردن فرمهایی خیلی پارامتر ها دارد به ان کشورها به ترتیب امتیاز اعزام میشوند من 8 سال سابقه کار دارم و هنوز هیج جا نرفتم
خانم دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
لطفا بگید این اقای دکتر مرتضوی کجا کار میکند که اینقدر بد صحبت میکند و چه هدفی از این صحبتها دارد چه سود و چه زیانی میبیند خواهش میکنم بگید دکتر مرتضوی شده عادل فردوسی پور دامپزشکی چرا سازمان دامپزشکی از این شایعه پراکنی هایش از او شکایت نمیکند
كارشناس
|
-
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
آقاي دكتر اميدوارم تجزيه و تحليل كارشناس ارائه فرمائيد نه اظهار نظري كه همچون ضبط و صوت بار ها از شما شنيده ايم اطلاعات واقعي شما از حاجي آباد تا الشتر و ........ كه متاسفانه در تهران ياد گرفته ايد و لاغير با آرزوي سلامتي اميدوارم اول خوب مطالعه كنيد بعد اظهار نظر با يك جابجايي در ميز اداريتان نبايد اينقدر خلاف اخلاق رفتار فرمائيد ....... براي شما كه از سرزمين مردان كوه و دلير و قدرتمند هستيد خوب نيست همكار سابق شما
کارشناس دامپزشکی استان تهران
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
خطاب به آنانی که براساس حدس و گمان دیگران را خطاب قرار می دهند من امیدوارم که نقطه نظرات ارائه شده اشان بر اساس ظن و گمانشان نباشد و بدانند که حق الناس، چونان اخگرى سرخ و سوزان است كه بر دستان هركس قرار گيرد، تا مغز استخوان را مى‏سوزاند، اما گاه فاصله زمانى پايمال كردن حق ديگران تا درك اين سوزش، فاصله‏اى طولانى است. خيلى‏ها را در اطرافمان مى‏شناسيم كه زندگى شيرين و مرفهى را براى خود خانواده‏اشان فراهم كرده‏اند، اما ناگهان در اوج لذت‏هاى دنيايى، بلايى سخت بر آنها نازل مى‏شود. عزيزشان سرطان مى‏گيرد، جوانشان به مرگى ناگهانى پرپر مى‏شود، ثرورتشان بناگهان بر باد مى‏رود، كانون وفاى خانوادگى‏شان لكه‏دار مى‏شود و... آنان انگشت حيرت به دهان مى‏گزند كه اين بلا از كجا برآنها نازل شد. اينطور مواقع- غير ازمواردى كه به امتحان الهى از مؤمن برمى‏گردد و حيطه‏اى كاملاً متفاوت است- ايمان ما به ما مى‏گويد، آنكه حق الناس را پايمال مى‏كند، هيچ راه فرارى ندارد.
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
بنده در کشور عراق در سلیمانیه کردستان عراق برای یک شرکت هلندی در نقش بازرس مواد غذایی کار می کنم .افتخار هم می کنم به عنوان یک ایرانی و اذری از دیار ستارخان قره داغ در عراق انقدر به بنده اعتماد دارند که به همکاران صرب و ترکیه ای ان اعتماد را ندارند .این هم خانم دکتر از سابقه من که ببینید به کسی وابسته نیستم و نفعی هم ندارم .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
جریان آن عکس ها را برایتان می نویسم ولی اعتراض نمی کنم که شما با مسایل شخصی من چه کار دارید. عکس با ریش من زمانی بود که بنده عزادار پدر بزرگم بودم و ما ترک ها 40 روز به احترام فوت شده اصلاح نمی کنیم و عکس با کراوات هم زمانی بود که می خواستم از طریق تراکتورسازی به ونزوئلا اعزام شوم. این کراوات هم مال عکاسیه بود که شاید از تاناکورا خریده بود .ریش داشتن یا نداشتن ملاک مردم نیست من آذری هستم و ایرانی و آزاری هم به کسی نرسانده ام
کارشناس اداره کل دامپزشکی آ شرقی
|
-
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
من آقای دکتر مجتبی مرتضوی را کاملا می شناسم ایشان نه وابسته به کسی هستند و نه ابزار دستگاه خاصی و یا سازمان خاصی هستند ،نه دنبال مشاغل دولتی بوده و نه برای باطل کردن حقی تلاش کرده است، وجود ایشان برای دامپزشکی و مملکت ما برکت است اتفاقا آینده مشخص خواهد کرد که افرادی همچون ایشان زاویه ای حساس را برای اصلاح و تغییر نگرش دامپزشکی را برای آنانی که فقط التماس دعا برای اعزام سه ماهه را در راستای کمک مادی دارند بوجود آورده اند ، و حرکت ایشان همیشه در راستای منافع ملی بوده است و به هیچ وجه بدلیل اینکه پیرهن دامپزشکی بر تن داشته جاهلانه از اقداماتی همچون اعزام کارشناس توسط سازمان دامپزشکی کشور دفاع نکرده است
عارفی کاردان دامپزشکی بخش دولتی
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
انصاف هم حکم می کرد که این کار به بخش خصوصی متخصص داده شود چون تمام کارمندان دامپزشکی هرکدام حداقل 2 یا 3 بار به ماموریت خارج اعزام شده اند و اصلا کار ادارات تق ولق می ماند تا دکتر محترم از برزیل برگردد.کارهای مهم تری از اعزام هم وجود دارد ولی با کمبود نیروی سازمان این یک کار اضافی بود .متشکریم از دولت علمی و عمل گرای احمدی نزاد .
کارشناس قرنطینه در سازمان دامپزشکی
|
-
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
جالبه روسای محترم انقدر نشستند و نگاه کردند و اجازه ندادند ما به صورت علمی از حق سازمان و نیروهای باسوادش دفاع کنیم و باعث شدند که .............. مثل {دکتر}مرتضوی حرف خود را به کرسی بنشانند و حالا یادشان افتاده که به وزیر بنویسند که این بخشنامه از نظر ما درست نیست و نمی خواهیم اجرا کنیم !!!همکاران محترم کار از کار گذشته است سازمان بیشتر از این هم ضعیف و ضعیفتر خواهد شد
آذربایجان دوهتوری
|
-
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
این {دکتر} مرتضوی داره به اسم سایر دکترها ودامپزشکهاباعناوین مجعول برای خودش گوسفندقربونی میکنه ومطلب وتعریف و... مینویسه
من آذربایجانی ام و ایشون رو می شناسم داره خودش رو مطرح میکنه وبا همه بازی میکنه.اون آدم ......و... هستش.خوب داری از خودت تعریف میکنی موجتابا مورتضوی
........!!
فکر میکنی نمیدونیم داری به اسم دیگرون ازخودت تعریف توی این سایت مینویسی
دکتر آذری زبان
|
-
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
با سلام خدمت همه دوستان.
این مجتبی مرتضوی تا جایی که من میشناسم به دلیل بعضی مسائل از .............. شدن و بعدش به کارای غیر دامپزشکی می پرداختن. حالا چطور از عراق سردر آوردن نمیدونم.
و این هلندی ها چطور از گذشته کسی خبر ندارن که به ایشون اعتماد میکنن !!! خدا داند....
...................................
دلسوز
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
خوبه معنی خدمت به میهن را فهمیدیم (کار برای عراقیها و همکاری با صربها)کسانی که 8 سال باشون جنگیدیم و اینقدر شهید دادیم اگهدکتر مرتضوی دلسوز بودی برای ایران کار میکردی نه عراقیها
اذری
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
اینقدر نگو اذری هستی هرکه میخوای باش ....... نترس کسی با کرواتت کار ندارد فکرت را اصلاح کن
ازاهالی اداره کل دامپزشکی آذرشرقی
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
آقای {دکتر} مرتضوی درست نوشتی همه تورا
می شناسند. به همین جهت هم ............................... برای یکبارهم که شده وقتی وارداداره کل شدی. ........................)والبته ............... راتعطیل کن. وفرصت حرف زدن برای دیگران هم بده تاشاید یک نفرهم بتواندتوراراهنمایی کندکه براه راست هدایت شوی . درضمن ازپوشیدن ........... هم بپرهیز که ......... توباعث ........ شان دامپزشکی ودامپزشکان هم است.لطفا بیش ازاین مزاحم ............. . وچشمی برگردان وبه پیشین وپشت سرت نگاهی کن ..................... . ودرحق بزرگان دامپزشکی استان که اتفاقا ازبزرگان دامپزشکی کشورهم هستند ...........که ....... بس بزرگ ............ ازاهالی اداره کل دامپزشکی آش (همکاران باتفاق ازطریق این سایت عاجزانه تقاضادارند آقای مرتضوی کمتر ............ باشد)
حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
با سلام و احترام به مخاطبین محترم. خواهشمند است جداً از بحث های دوطرفه و شخصی پرهیز نموده و نظر خود را درباره مطلب فوق ابراز فرمایید. یقیناً اینگونه مباحث جز تنزل شأن دامپزشکی و ارائه چهره ناخوشایند از این صنف اثری نخواهد داشت. مجادلات و مباحث شخصی را خصوصی دنبال فرمایید. با تشکر
دامپزشک شاغل در یکی از دفاتر
|
-
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
دوستان عزیز در ........ که می خواستند جواب علمی بدهند ولی به آنها اجازه ندادند عرض می کنم که کدامیک از شما در دامپزشکی صاحب نظر هستید و یا حداقل در دوره های آموزشی خاص قرنطینه ای شرکت کرده اید، ........ که تخصص در سفرهای زیارتی دارد و از نظر مذهبی هم واقعا صاحب نظر است و تازه .......... و حیف که ......... تمدید نشده چون واقعا بدون او ممکن است در ..........فاجعه به بار آید ولی خدا وکیلی بطور حداقلی توان قرائت یک جمله انگلیسی را دارد ؟ ........... که متخصص در ترجمه ......... است و در این زمینه هم همانندی ندارد و در خصوص قرنطینه هم وضعی بهتر از ........ ندارد و افتخارش در انجام دادن کارهایی مثل ..........است ایا می تواند اظهار نظر علمی در خصوص قرنطینه بکند ؟ .......... که ........ است که در نوشتن ....... و بکار بردن کلمات غیر علمی تخصص دارد البته خیلی خوش تیپ و مثل ........ دارد آیا می تواند یک پاراگراف در خصوص قرنطینه بنویسد؟ .......... هم وضعی بهتر از افراد بالا ندارد البته در تهیه پیش نویس دیکته شده خوب کار می کند حرفی برای نوشتن دارد ؟ آیا حاضر است بیاید 5 دقیقه حرف علمی بزند یا بنویسد؟ ، ........ هم که فاقد هر گونه سابقه حتی بعنوان دامپزشک در سطح یک روستا می باشد البته باید دید با چه رانتی آمده که بدون سابقه و بصورت قرارداد معین مستقیم وارد ......... شده اگر غیر از این است توضیح بدهید قبلا گجا بوده و چطوری آمده .........؟ .............. هم که نه جایگاهی در ...... دارد و نه حرفی برای گفتن البته برای ........... خوب کار می کند ، شما بهتر است با مسائل شخصی آقای دکتر مرتضوی کار نداشته باشید اگر حرف علمی دارید بفرستید همین سایت حکیم مهر برایتان چاپ می کند فقط خواهشا بر اساس رفرنس بنویسید نه بر این اساس که فکر کنید که دیگران نفهمند و هر چه دلتان می خواهد بنویسید، بهتر است به فکر حاسبو قبل ان تحاسبو باشید چون هم تحقیق و تفحص در را است هم مصوبه هیات وزیران
دکتر مجتبی مرتضوی
|
-
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
هر چه می خواهید بنویسید ولی کاریه که شده بخشنامه ای صادر شده از طرف دولت و اجرا خواهد شد .ضمنا من چون ......... به کسی توهین نمی کنم اما شما .......
مرتضوی
|
-
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
همکاری که اسم خود را نمی نویسد چگونه می تواند من را به را راست هدایت کند .
مرتضوی
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
کاش اجازه می یافتم اس ام اس های تشکر و شادی همکاران بخش خصوصی را می توانستم نشانتان دهم .این دوستان هم به حق شان می رسند خوشحال هستند حتی در همین ادارات تکنسین ها و لیسانس ها بیشتر از بخش خصوصی خوشحال هستند .ضمنا این سایت وزین انقدر مخاطب دارد که همه ان را می شناسند و کامنت هم می نویسند .
آذری
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
آقای مرتضوی
سلام عرض می کنم کارتان که درست شداززحمات و پیگیری تان صمیمانه تشکرمی کنم بالاخره زحماتتان ببارنشست وحق اینست که بخش خصوصی بعنوان اولین نفرشما رابفرستددرمقابل زحمات شما خیلی ناچیزه وکمترین کاره. البته مزد شما را خداخواهددادراستی کی انشاا...عازم هستید؟ کدام کشورازوجودنازنین جنابعالی بهره مند خواهدشد؟انشاا...که سریعتراین اتفاق براتون بیفته که مایه مسرت وراحتی ماهم است. دامپزشک خصوصی آش
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
همکار محترم ضمن تشکر از طعنه های شما بنده در عراق مدیر یک ازمایشگاه هستم و اینجا را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم .زحمات دولت عمل گرا و عدالت محور به بار نشسته و بنده کاره ای نیستم .
همکلاسی تو از اهواز
|
-
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
0
0
{دکتر} مرتضوی به خدا خیلی ......... زمان دانشجویی هم این جوری بودی و نان ...... را می خوردی .زمانه زمان ....... است .اما قیامتی هم هست .یک روز گرمای اینجا را تحمل نمی توانی بکنی
بی خبر
|
-
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
0
0
گفته می شود که اجازه اعزام های جدید را نمی دهند و سازمان مجبور است هی ماموریت ها را تمدید کند .حالا تا به کی ادامه دارد خدا می داند اما گفته می شود که ....... دست به دامان ......... شده است تا شاید بتواند ابلاغیه معاون اول را برگرداند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
0
0
در خصوص توقف اعزام ناظرين بهداشتي از سوي برخي افراد و شركتهاي خصوصي تلاشهايي شده و گویا به لحاظ پاره ای مشکلات حرفه ای وعدم شناخت اهمیت نظارت بهداشتی ناظرین بهداشتی وبرخی جریانات نامتعارف حضرات توانسته اند مرتبطين بالادستي تاثيرگذار را ....... دهند و تلاشهاي ناظرين بهداشتي را بي فايده و غير ضروري جلوه دهند كه بنده معتقدم اگر موفق شوند و حضور ناظرين را حذف كنند خيانتي بزرگ به بهداشت و سلامت مردم محقق گردیده و اميدوارم به خود بيايند واز سر احساس وبرداشتهای غیرکارشناسی تصميم نگيرند.
گفتنی است دکتر عطار باشی جای خود را به دکتر آذرنوش داده انداین هم فرمایشات سرپرست ناظران دولتی در وبلاگ شان
برگرفته از وبلاگ ناظرین بهداشتی ایرانی در برزیل که متعلق به دوستان بخش دولتی است
|
-
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
0
0
محکومیت موضوع حذف نظارت بهداشتي ایران ازکشتارگاههاي خارجي توسط دكتر رحمن لوني
حذف نظارت بهداشتي از كشتارگاه هاي خارج كشور ميتواند ضربه مهلكي بر پيكره سلامت و اقتصاد كشور ايران وارد كند همه كساني كه به عنوان ناظر بهداشتي به كشور برزيل اعزام شده اند ميدانند كه اگر نظارت دكتر دامپزشك در لحظه به لحظه كشتار و توليد نباشد ، مسئولين كشتارگاه بخصوص دكترهاي سيف ، بزرگترين خيانت را به ملت ما ميكنندهمانطور كه ميدانيم ، گوشتهايي كه از طرف دكتران سيف تائيد ميشد ولي از طرف ما مورد تائيد نبود براي ساير كشورهايي كه ناظر نداشتندبسته بندي و بعنوان بهترين و باكيفيت ترين گوشت صادر ميشد. حذف نظارت بهداشتي ،طرح ......... براي ملت مسلمان ايران خواهد بود و احتمالا اين فكر ناشي از افكار ....... نشات گرفته است چرا كه عدم كنترل بهداشتي اين ماده ميتواند جان مردم ايران را بخطر بياندازد

اينجانب دكتر رحمن لوني كه به مدت 4ماه بعنوان ناظر بهداشتي در برزيل در كشتارگاهي با متوسط كشتار 1200 راس در روزخدمت نمودم در هر روز حدود 50 الي 60 راس لاشه گوساله كشتارشده كه از طرف دكتران سيف تائيد شده بود ولي با دقت اينجانب و مشخص كردن انواع بيماريها از جمله كيست سيستي سركوس،آبسه هاي مختلف ، سپتي سمي وغيره ، لاشه ها حذف مي شد.پس چگونه ممكن است نظار ت دكتران سيف كشتارگاه هاي برزيل ، براي واردات گوشت كافي باشد؟
اينجانب حذف نظارت بهداشتي از كشتارگاه هاي خارجي را محكوم مينمايم اميدوارم مسئولين اين طرح از خواب خرگوشي خود بيدار شده و با ديد بهترو علمي تري به اين مهم نگاه كنند .والسلام
رامین
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
0
0
SQA تضمین کیفیت تامین کننده میباشد و توسط ممیزی و مدارک در محل تایید می شود و معمولا قرنطینه کشور مبدا نظارت کلی دارد. QA بر QC ارجحیت دارد و بر اساس سیستم ردیابی /محصول دچار مشکل برمی گردد و در صورت انتقال آلودگی در مقصد امحا میگردد و تامین کننده باید خسارت بدهد.هنگام ورود محصول به کشور محصول چک می شود
اگر قرار باشد وزارت بهداشت برای هر محموله مواد غذایی یا مواد اولیه مامور بفرستد آن هم به مدت چند ماه (برای هر پارتی از هر محموله) باید هزاران نفر در حال حاضر در خارج از کشور مشغول باشند!
فقط گوشت از خارج وارد ایران نمی شود صدها قلم ماده غذایی وارد میشود.
وظیفه دولت تلاش برای SQA باید باشد و اجازه ندهد هر تاجری از هر جایی به هر قیمتی خرید کند و در قوانین تاجر و تامین کننده را ملزم به رعایت قوانین کند
کارشناس سازمان
|
-
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
0
0
........ عزیز احساساتی نشوید و در برابر مصوبه دولت خدمتگذار که می توان در آن برنامه محوری و عقلانیت را درک و لمس کرد اینچنین بر خود مپیچید که جز اینکه افرادی خاص و کم درایت حاضر نیستند رانت خاص گوشت را کنار بگذارند چیز دیگری عاید نخواهد شد ، من میدانم که صحبتهای شما نشات گرفته از سطح دانش شماست و ایرادی هم بر شما نیست، چون کارشناسی چون شما از شهرستان ............. آمده اید و حتی یک دوره آموزشی چند ساعته هم در خصوص تجارت بهداشتی بین المللی گوشت ندیده اید و نمیدانید در دنیا چه خبر است، اما در خصوص ..... شما باید عرض کنم که اگر شما آنجا نبودبد و قرار بود بر اساس پروتکلهای بازرسی بین المللی گوشت برای ایران تولید شود ، هیچ کشوری قدرت ریسک را نداشته و ندارد که همه چیز را به امید خدا بسته بندی و راهی کشور وارد کننده کند، اگر شما نبودید آنها میدانستند که در مسیر VBIP بازرسی بین المللی با 99 درصد ضریب اطمینان معیارهای بهداشتی کنترل مجدد می شوند و این اجازه را نمی دادند که مثلا گوشت کیست دار راهی ایران شود ، مشکل شماها در این است که بجای حرکت در مسیر نظارت و سیاستگذاری دوست دارید پاسخگو و متصدی باشید و این در حالی است هیچ عقل سالم چنین کاری را نمیکند ، من به شما توصیه می کنم بجای محکوم کردن بروید در چند دوره شرکت کنید از جمله دوره های زیر بعد بیاید محکوم کنید :
1- دوره تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی همراه واردات گوشت قرمز
2- آشنایی با فرآیند فعالیت بازرسی های بین المللی برای صدور VOI و OIC در خصوص گوشت قرمز
4- آشنایی با روند بازرسی های بهداشت دام FVO
5-مقررات بهداشت گوشت کدکس الیمانتاریوس
6- کتاب کد بهداشت دام سازمان جهانی بهداشت دام
7- مقررات بهداشت دام مندرج در دستورالعمل 72/462/EEC
8- راهنمای بهداشت گوشت CFIA
بدبختی ما اینست که بدون دانش و اطلاعات حدااقلی کارهای تخصصی دولت را محکوم می کنیم ، آقای ......... برای یکبار هم که شده سری به این وب سایت بزنید تا بفهمید که من و شما در کجا قرار داریم شاید ضرورت عذر خواهی در شما و شماها برای یکبار هم که شده دیده شود البته انتظار عذر خواهی از ......................http://ec.europa.eu/food/food/chemicalsafety/residues/third_countries_en.htm
تندرستی و ارتقای دانش جنابعالی آرزوی ماست
7-وارد مملکت ایران بشود
کارشناس دفتر قرنطینه سازمان
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
0
0
......... بد جوری اعتراف به تخلف خود کردید، میدانید که مدت زمان ماموریت شما برای کشور برزیل فقط برای مدت زمان سه ماه (90 روز) بوده است نه چهار ماه ، آیا میدانید که احکام صادره از طرف رییس سازمان، وزیر جهاد کشاورزی و دفتر نظارت بر سفرهای خارجی نهاد ریاست جمهوری برای شما فقط و فقط برای 90 روز بوده است نه برای 120 روز ، ایا میدانید که شما باید روزی در دادگاه تخلفات ادرای به این تخلف خود پاسخ دهید ، شما اگر صداقت دارید و بدنبال نابودی جنایتکاران هستی کپی ماموریت خود به برزیل را منتشر کنید آنوقت متوجه می شوید که دادگاه تخلفات ادرای بایستی به تخلف شما و سازمان پاسخ دهد ، و هیچ می دانی هیچ مسئولی در سازمان از شما دفاع برای این تخلف نمی کند و مطمئن باش تنها شما را ...... ، لطف کنید در مدارک خود یک بازبینی کنید و بجای محکومیت دنبال توجیه تخلف خود باشید
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
0
0
برادر گرامی دکتر رحمان لویی شما این حرکت را برگرفته از افکار ......... می دانید در وبلاگتان این طوری نوشته اید .این تصمیم دولت است .بی توجه حرف نزنید لطفا
در ضمن از 7 مورد توصیه کارشناس محترم سازمان فقط استاندارد ای سی 462 شامل 17 فصل است .پس فقط خواندن کتاب meat hygiene کافی نیست .ضمنا این سازمان تشکیلات عظیمی به نام روابط عمومی دارد
یک همکلاسی
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
آقای .......... به کجاچنین شتابان
بعدازسازمان دامپزشکی ونظام دامپزشکی وتولیدکننده وواردکننده وصادرکننده و... این بارنوبت استاندار ........ است که هدف حملات واتهامات بی اساس و ...... توقرارگیرند.ای آقا چرا این همه ادعا واتهام مطرح می کنی ؟ یک روزی حتما خواهدرسیدکه پاسخ ازت بخواهندالبته در این دنیا شایداین روزنزدیک باشد.مدیرکل دامپزشکی بصورت قانونی مانندهزاران نفردیگر ماموریت دولتیش رورفته انجام داده برگشته چه لزومی داره این اسمون وریسمون رابراه بیندازی؟ البته حق داری این حرفها مال خودت نیست مال بی منطقی ............هاته .آقابه کسی چه ربطی داره روش ومنش زندگی اجتماعی رادرست یادگرفته بودی ازرفتار اداریت بگم یابرخوردباارباب رجوع ودامدار(موقع فعالیت درمانگاهی)،همکاری باهمکاران خصوصی وپوشش خودت... . به همه وهمه وصله ای چسباندی به خداخوب نیست درهمین سایت وزین به مدیرکل اسبق وسابق وفعلی وروسای سازمان جهادونظام ورییس سازمان وهمکارواستاندار تازیدی وبدوبیراه گفتی همه بدندچیزی نمی دانندجزتو؟ دیگران ........ دیگه نمی شناسنت فکرمیکنن این آقاکیه ؟! ماکه می شناسیمت خدای نکرده اگه فرصت پیداکنی کسی جلودارت نیست اگه راست میگی یک طح وبرنامه علمی وفنی آماده کن بیار عرضه کن ببینیم چندمردحلاجی با ........ و هتاکی به چیزی نمی رسی وچیزی درست نمیشود. مواظب باش تو ................................... تیکه بیندازی سربه نیستت میکنن ها. .................................
پاسخ به یک همکلاسی
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
با سلام و احترام به بینندگان محترم / لطفاً از طرح مباحث شخصی جداً پرهیز فرمایید و درباره مطلب منتشره بحث بفرمایید. با تشکر - حکیم مهر

همکلاسی عزیزم در مورد حرف های تو که ای کاش شجاعت داشتی و اسمت را می نوشتی چند نکته باید بگویم
1 در مورد استاندار اولا تو روابط عمومی و رییس دفتر استاندار و سخنگوی استانداری نیستی می دانم ارادت خاصی داری تا بتوانی ...... به دست آری !!فقط این را بگویم تخلفی در یکی از ........ صورت گرفته بود که با افشاگری بنده 2 ماه است بازرسی از این سازمان صورت می گیرد و به نتایج خوبی هم رسیده اند ضمنا نامه ای به شما داده بودم عین ان را به بازرسی .... و معاونین وی و شخص رییس وقت ایشان هم داده ام .جالب است ازطرف ......... مربوطه نامه ای به نام ........... و به یکی از سازمان ها داده شده بود اصالت نامه تایید نشد که هیچ نامه ای به ان شماره هم در دفاتر ثبت نشده بود
2 مدیر ان کل دامپزشکی اسبق و سابق خودشان بهتر از شما می توانند جواب بدهند و بنده باز هم می گویم که همکاری غیر بومی را به جای بنده د ر ان شهرستان استخدام کردند و بعد از یک ماه خدمت در انجا به شهر خودش انتقال یافت و در زمان مدیر کل سابق هم رییس شد .هیچ زمان حلال نخواهم کرد
3 در مورد برخورد بنده با دامداران منطقه و همکاران همین بس که در مواقع انتخابات مجلس هم ردیف ریش سفیدان و بزرگان منطقه قرار می گیرم باور نداری از نماینده منطقه و کاندیداها و از مردم منطقه سوال بفرما انجا ولایت است اصالت خانوادگی اصل است من هم که از خانواده سادات هستم .واین نعمتی است که نصیب هرکسی نمی شود
4در مورد طرح و برنامه گفتی اتفاقا طرحی را با همکاران در دست اقدام و اجرا داریم که قیمت گوشت گوسفندی را به 7000 تومان کاهش خواهیم داد و ازطرفی امنیت غذایی کشور های کوچک اطراف خلیج فارس هم دست ما می افتد .توانش را داری بسم الله شماره من را حتما داری
5در مورد ظاهر گفتی اصل اصالت و دل است .اما من نمی توانم یک کیلو ...... بزنم و خدا را هم بندگی نکنم .فریب ظاهر دور و بری هایت را نخور من دلم پاک است و حق الناسی هم بر گردن ندارم .
6در مورد حرف آخرت خیلی خوشحال می شوم که ...................................
7 حاضرم حضوری تمام اسناد مربوط به .......... را نشانت بدهم
8هیچ کدام از حرفهایت من را ناراحت نکرد اما یک کلمه اش دلم را سوزاند درست است که من در شهر و بالای شهر زندگی می کنم اما مردمان ولایت خود را دوست دارم در هر مراسمی شرکت می کنم هر سال عاشورا هر جای دنیا باشم خودم را به ولایت خود می رسانم و این خط قرمز من است لطفا این مورد را رعایت بفرما .مردمان ان دیار به حرمت اجدادم همه خانواده ما را آقا خطاب می کنند من هرچه دارم از ان دیار به نظر شما عقب افتاده است و
راستی این را هم بگویم که تصمیم گرفته ایم از ............. که باسواد و با توان و مدیر لایقی است حمایت و همکاری نماییم تا راه برگشت به گذشته برخی نباشد
همکار دلسوز
|
-
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
2 همکلاسی محترم این دعوای شما چه ربطی به موضوع داشت .ما که نفهمیدیم .بی کا رین ها !!!.اما در مورد موضوع اگر این تصمیم دولت باشد حتما کار علمی و حقوقی در این مورد صورت گرفته است .
اما حکیم مهر محترم شما تا به حال هیچ سندی در این مورد ارایه نداده اید .من شخصا از قرنطینه زنگ زدم پرسیدم ان ها هم بعید می دانستند که این خبر شما بر اساس سند باشد .
حس
|
-
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
تعریف کامل خدمات دامپزشکی از نظر ohe که می گوید خدمات دامپزشکی می تواند دولتی باشد یا غیر دولتی یعنی مهم نیست که ساختار چگونه باشد اصل خدمت و سرویس است
Veterinary Services

means the governmental and non-governmental organisations that implement animal health and welfare measures and other standards and recommendations in the Terrestrial Code and the OIE Aquatic Animal Health Code in the territory. The Veterinary Services are under the overall control and direction of the Veterinary Authority. Private sector organisations, veterinarians, veterinary paraprofessionals or aquatic animal health professionals are normally accredited or approved by the Veterinary Authority to deliver the delegated functions.
همکار دلسوز
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
این جمله خیلی جالب بود .......................................
همکلاسی
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
0
0
همکلاسی عزیزم هیچ از طرح من خبری نگرفتی .نمی خواهی بدونی .......؟؟
همکلاسی مرتضوی جون
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
0
0
{دکتر} مرتضوی به من بگوچرا؟
پاسخ بند1:غفاري: واردات دام زنده به آذربايجان شرقي قانوني بوده است
خبرگزاري فارس: مديركل بازرسي آذربايجان شرقي گفت: هيچ‌گونه تخلفي در ارتباط با وارد كردن دام زنده به آذربايجان شرقي صورت نگرفته و اين امر قانوني بوده است.
اكبر غفاري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز با اشاره به اينكه در امر بازرسي از سازمان همياري‌هاي شهرداري به اطلاعيه‌اي برخورد كرديم كه در ابتدا بررسي آن در دستور كار نبود، اظهار داشت: پس از قرار گرفتن متن اين اطلاعيه در اينترنت و قبول مسئوليت آن از سوي نويسنده بررسي موضوعات مطروحه در دستور كار جدي سازمان بازرسي استان قرار گرفت.
وي تصريح كرد: در اين اطلاعيه عنوان شده بود كه دام توسط استاندار وارد استان شده كه براي صحت و سقم موضوع كانال‌هاي مختلف مرتبط با اين امر از جمله دامپزشكي، گمرك و استانداري مورد بررسي قرار گرفت كه در مجموع اطلاع حاصل شد اين گفته صحت ندارد.
غفاري تصريح كرد: اصل ماجرا از آنجا آغاز مي‌شود كه سازمان دامپزشكي كشور در 89.4.9 به ادارات كل دامپزشكي استان‌هاي اردبيل و آذربايجان شرقي نامه‌اي ارسال مي‌كند تا در راستاي صادرات و وادارات با هماهنگي استانداري واحدي براي صدور مجوز واردات دام زنده مشخص شده و به سازمان معرفي كنند.
وي گفت: پس از اين اقدام توسط يكي از معاونت‌هاي استانداري مرتبط با اين موضوع، مكاتبه‌اي با دامپزشكي كشور صورت مي‌گيرد كه در آن نامه سازمان همياري شهرداري براي موضوع درخواستي معرفي مي‌شود اما به نامه ارسالي از سوي مركز پاسخي داده نمي‌شود.
غفاري خاطرنشان كرد: پس از اين اقدام، سازمان همياري شهرداري در 89.6.6 مستقيما با دامپزشكي كشور مكاتبه كرده و با توافقي كه از قبل وجود داشته براي كسب اين مجوز پيشقدم مي‌شود كه پاسخ مثبت هم وصول مي‌شود.
وي ادامه داد: حال در پاسخ به اين نكته كه سازمان همياري شهرداري خلاف كرده كه مستقيم وارد موضوع نامه‌نگاري شده بايد اذعان داشت براساس اساسنامه موجود اين سازمان اين كار كاملا قانوني بوده و تخطي صورت نگرفته كه البته بند سوم اساسنامه به سازمان مذكور اين اجازه را داده است.
وي افزود: سازمان همياري شهرداري با اخذ مجوز اقدام به ورود دام به استان كرده است آن هم بر طبق اساسنامه سازمان بوده اما در عين حال تجار و بخش خصوصي هم با اخذ مجور لازم مي‌توانند در كنار سازمان همياري شهرداري يكي از واردكنندگان دام زنده به استان باشند.
رئيس منطقه شمال‌غرب بازرسي كل كشور اظهار داشت: همچنين در يكي از بندهاي اساسنامه سازمان همياري شهرداري آمده است كه خريد و فروش، واردات و صادرات انواع كالا و مواد مورد نياز شهر و شهرداري براي اين مركز بلامانع است.
وي در زمينه اذعان اين نامه درباره اعزام مامور به قرنطينه براي بازرسي دام‌هاي زنده نيز گفت: در 89.8.17 سازمان دامپزشكي كشور نامه‌اي به دامپزشكي استان ارسال مي‌كند تا ماموري براي نظارت پزشكي دام‌هاي وارده اعزام كند كه اين اقدام هم ربطي به استانداري ندارد.
غفاري درباره اينكه گفته شده كشتارگاه تبريز فاقد پروانه است نيز اظهار داشت: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين كشتارگاه از 88.6.16 داراي پروانه بوده و مي‌تواسنته اقدام به كشتار دام كند كه پروانه آن تا 90.4.23 داراي اعتبار است.
مديركل بازرسي استان آذربايجان شرقي در ادامه تاكيد كرد: با تمام بررسي‌هاي دقيقي كه انجام گرفت مشخص شده اين ادعا صحت نداشته و بر اين اساس واحد حقوقي دستگاه‌هاي ذينفع‌ مي‌توانند نسبت به طرح دعوي اقدام كنند كه در صورت درخواست محاكم قضايي، سازمان بازرسي مستندات بررسي خود را ارائه خواهد كرد.
وي تصريح كرد: خوب است كه اگر سئوال يا ابهامي در ذهن كسي مطرح مي‌شود قبل از غوغاسالاري آن را از طريق قانوني پيگيري كند كه در آن صورت ما آماده بررسي اينگونه ابهامات براي بيان حقيقت هستيم. (به نقل ازسایت فارس)
پاسخ بند2:......................
پاسخ بند3:...................هیچ کسی راتابحال بیرون نینداخته اند.
پاسخ بند4:گیرم طرحی بیاوری ؟!! یابیاورندکه قیمت راپایین آوردولی............. مانع ازاجرای طرح خواهدبود.
پاسخ بند5:..............................................................
پاسخ بند6:حرف آخرم منظورشرکت خارجیته و...
پاسخ بند7:نشون مراجع مربوطه دادی کافیه (رجوع به بنداول پاراگراف آخر)
پاسخ بند8:.................................
.......................................................
.......................... دوستت دارم. مرتضوی
دکتر مرتضوی
|
-
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۹
0
0
در مورد بند 3 که خیلی علاقه داری بگویم که تمدید قرارداد نکردند چرا چون بنده اصرار به انتقال به شهر تبریز را داشتم .ضمنا در حد و ظرفیت بنده نبود خیلی از دوستان را هم تمدید قرار داد نکردند یکی هم من .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۹
0
0
همکلاسی عزیز من باز هم تاکید دارم که این کار باید توسط مزایده و مناقصه داده می شد نقش اقایان بخش خصوصی در این زمینه چیست که بدون اگهی شفاف اقدام به واردات کردند و الان اسمی از انها نیست .مطمن باش .................................
مرتضوی
|
-
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۹
0
0
درضمن .......................................
همکلاسی مرتضوی از انزلی
|
-
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
0
0
........ تو عقلت کجا رفته حرف استاندار را می ذارن و حرف تو رو قبول کنند .در ضمن از حرف های ......... ناراحت نشو ........ او را می شناسیم. عجله نکن نوبت ما هم می رسد
دکتر مرتضوی
|
-
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
0
0
همکلاسی جوونم گفته می شود در زمان ......... نصف شب به یکی از روسای شهرستان ها دستور داده اند که فردا تعدادی گوسفند از ارمنستان به ایران وارد خواهد تو اجازه بده که گوسفندان وارد شود و بعدا مجوز ان را از تهران می فرستند .و تاکید کردی که از بالا زنگ زده اند و باید وارد شود ............شاید ............ احتیاط شرط عقل است .اما یک چیزی یادمان نرود همچنان که پیشینیان وقایع را دقیق ثبت و ضبط کردند و ما امروز ان را به تاریخ می خوانیم و قضاوت می کنیم و گاهی حقایقی را متوجه می شویم امروز هم کسانی هستند که کار ثبت و ضبط را انجام می دهند اجازه ندهیم ......... ..................
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
0
0
دوستان و همکاران محترم
مایلم به اطلاع یک یک شما برسانم که تفسیر و تعبیر من از موضوع حذف نظارت بهداشتی اشتباه محض بوده و از کلیه دوستان دولتی و خصوصی ومخصوصا ناظرین بهداشتی برزیل و دکتر عطارباشی عزیزضمن تایید بیانیه محکم و موثرایشان معذرت میخواهم.من اشتباه فکر میکردم ومتاسفانه دوستانی مثل دکتر ............ راه را بیراهه جهت دادندوازخداوند طلب عفومیکنم بنده اسیر احساسات شده بودم
دکتر سید مجتبی مرتضوی فرزند میر کاظم از قره داغ
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
0
اقای محترمی که به جای بنده مطلب می نویسی .بنده از کسی عذر نمی خواهم . {دکتر} عطارباشی حرفی گفته و باید دفاع کند به من چه ربطی دارد .راستی ..... که جای من کامنت می نویسی .تفسیر بنده ان قدر متقن بود که دولت ان را پذیرفت و ابلاغ کرد همین روز ها هم اجرا خواهد شد ........................ .
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
0
0
آقایان در بخش خصوصی به ویژه دکتر تبریزی خیالات شما در خصوص اعزام بخش خصوصی همش کشک بود خیلی انرژی مصرف کردید همچنان اعزام بخش دولتی ادامه دارد وتا همیشه ادامه خواهد داشت زیرا بخش خصوصی بفکر جیب خودش است بخش دولتی حقوق بگیر دولت است حق ماموریت هم مشخص است باید بخش خصوصی پرداخت کند زیرا ارز آن را از دولت گرفته است .به هر حال شتر در خواب بیند پنبه دانه ......اسفند 91 راستی یادم رفت بگم اون شرکت هلندی از عراق چی وارد هلند میکنه که یک نفر ایرانی را بعنوان بازرس فرستاده سلیمانیه
نظر شما
ادامه