کد خبر: ۴۱۳۱۸
با شعار «تبادل و به اشتراک‌گذاری اطلاعات = طیوری با کیفیت بالاتر و بهتر»:
چهلمین سالگرد نمایشگاه VIV اروپا در مرکز نمایشگاهی جاربورز شهر اوترخت که با پایتخت هلند، آمستردام ۳۰ دقیقه فاصله دارد، برگزار می‌شود ...
 

حکیم مهر: چهلمین سالگرد نمایشگاه VIV اروپا از تاریخ 20 تا 22 ژوئن (30 خرداد ماه تا اول تیر ماه) در شهر اوترخت کشور هلند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، این نمایشگاه تجاری جهانی، رویدادی در رابطه با دامداری و پردازش اطلاعات مربوط به آن است. موضوع اصلی این گردهمایی مربوط به صنعت گوشت مرغ، تخم‌مرغ، گوشت خوک، گوشت گوساله و صنایع لبنی می‌باشد که امسال تمرکز اصلی گوشت مرغ و تخم‌مرغ انتخاب شده است.

 

شعار اصلی گردهمایی امسال، "تبادل و به اشتراک‌گذاری اطلاعات= طیوری با کیفیت بالاتر و بهتر" می‌باشد. لازم به ذکر است که این نمایشگاه در هفته ملی تولید خوراک و مواد غذایی هوشمند برگزار خواهد شد.

 

این همایش بزرگ در سایت نمایشگاهی جاربورز اوترخت، که با پایتخت هلند، آمستردام 30 دقیقه فاصله دارد، برگزار می‌شود.

« النا گرمیا» مدیربازاریابی VIV جهانی می‌گوید: ما قصد داریم در این همایش بزرگ، مزایا و دستاوردهای حاصل از به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به زنجیره تولید طیور را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. وی یادآور شد که در بخش ویژه‌ای از نمایشگاه، بیش از 30 نوآوری از سراسر جهان راجع به اطلاعات وسیع صنعت مرغداری به نمایش گذارده خواهد شد. شرکت‌هایی که مایل به حضور در این بخش هستند تا تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) فرصت دارند که درخواست خود را ارسال نمایند.

 

جهت دستیابی به اطلاعات کاملتر می توانید به آدرس وبسایت http://www.viveurope.nl/en/Bezoeker.aspx مراجعه فرمایید.

منبع: www.viv.net

 
نظر شما
ادامه