کد خبر: ۴۱۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیرکل اداره حفاظت محیط‌زیست لرستان از دادن مهلت به اداره دامپزشکی برای اخذ پروانه بهداشت باغ وحش کاسیت خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «مهرداد فتحی بیرانوند»، با اشاره به تعطیلی باغ وحش کاسیت خرم‌آباد، تصریح کرد: در ایام نوروز به علت نداشتن پروانه بهداشت، رعایت نکردن استانداردهای محیط‌زیست و مسمومیت دو گونه جانوری(گرگ و گراز) تصمیم گرفتیم به طور موقت باغ وحش را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: بلافاصله گرگ و گراز مسموم را برای تیمار انتقال دادند و در جلسه‌ای که با معاون عمرانی استاندار داشتیم، قرار شد اداره دامپزشکی استان تا 25 فروردین برای اخذ پروانه بهداشت اقدام کند، چون یکی از الزامات راه‌اندازی باغ وحش است.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: همه باغ وحش‌ها ملزم به رعایت استانداردهای زیست محیطی هستند و در غیر این صورت اجازه فعالیت ندارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان یادآور شد: در جلسه‌ای که اسفندماه 96 داشتیم، مقرر شد شهرداری خرم‌آباد از 20 اسفند متولی نگهداری این باغ‌وحش شود و نمی‌دانم این کار انجام می‌شود یا نه!

باغ وحش کاسیت سال 88 در مکان بام لرستان احداث شده و در این مدت همواره با مشکلات زیادی از جمله زیست محیطی، بهداشتی، تغذیه و... روبرو بوده و مشخص نیست، چه زمانی این مشکلات به‌طور کامل برطرف خواهد شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
مگر صاحب باغ وحش هم دامپزشکی است !!!!
نظر شما
ادامه