کد خبر: ۴۱۳۸۶



با حضور مدیر کل دامپزشکی استان البرز، دکتر فلاح نژاد فرماندار شهرستان نظرآباد، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولین «دکتر نیکنام» به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال ۹۷ در حمایت از کالای ایرانی بر حمایت از تولیدات ایرانی، دامداران و بهره وران حوزه دامپزشکی تاکید نمود.

وی افزود: شهرستان نظرآباد با دارا بودن بزرگترین واحد پرورش و نگهداری گاو شیری کشور، ۸۰۶ هزار راس واحد دامی (که معادل ۴۵ درصد جمعیت دامی استان را شامل می شود) ، ۳۱۶ واحد تحت نظارت دامپزشکی اعم از کارگاه‌های بسته بندی و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، ۳۳ واحد آبزی پروری، ۴۷ واحد پرورش زنبور عسل، ۴۰ واحد پرورش طیور صنعتی در سطح استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نیازمند افزایش اعتبارات در جهت خدمت رسانی مطلوبتر به دامداران و بهره برداران است.

دکتر شریفی با اشاره به سوابق خوب دکتر نیکنام وی را فردی با تجربه علمی در حوزه دامپزشکی دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور وی تعاملات در جهت خدمات رسانی به دامداران افزایش یابد.

در این جلسه دکتر فلاح نژاد فرماندار شهرستان نظرآباد نیز با اشاره به بیانات دکتر شریفی در خصوص ظرفیت دامداریها، مرغداری‌ها و... شهرستان نظرآباد بر حمایت از فعالیت های اداره دامپزشکی همچون گذشته تاکید و اضافه کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی علی الخصوص فعالان حوزه صنعت دام و طیور این فرمانداری تلاش مضاعفتری خواهد داشت.

در ادامه جلسه دکتر نیکنام رئیس جدید دامپزشکی شهرستان ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان در خصوص نگاه مثبت ایشان به فعالیت‌های دامپزشکی گفت: از اولویت‌های مهم در دامپزشکی شهرستان نظرآباد ترویج فعالیت‌های آموزشی، کمک رسانی به دامداران و روستائیان و عشایر و همچنین کارگاه‌های تولید کننده فرآورده‌های خام دامی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوده و این مهم را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد.

گفتنی است دکتر نیکنام هفت سال به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدت ۷ سال هم ریاست اداره دامپزشکی شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین طی ۵ سال رئیس شورای نظام دامپزشکی این استان را عهده دار بوده‌اند و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد.

در پایان این جلسه از خدمات دکتر حسن قره باغی رئیس سابق دامپزشکی شهرستان نظرآباد نیز تقدیر بعمل آمد.



 

نظر شما
ادامه