کد خبر: ۴۱۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از برخورد با متخلفان و معرفی به مراجع قضایی ذی صلاح افرادی که به صورت غیرمجاز و بدون مجوزهای لازم اقدام به ویزیت و درمان می کنند، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر فاطمه صباغ زاده» اظهار داشت: هر فرد که بخواهد در حوزه بهداشت و درمان مداخله‌ای انجام دهد، صلاحیت حرفه‌ای او باید از طریق مراجع ذیصلاح همچون سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی تایید شود، در غیر این صورت اداره تشخیص و درمان می‌تواند با آن فرد برخورد کند و آن را به نام مداخله غیرمجاز در امر درمان تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

وی با تاکید بر این که اداره تشخیص و درمان در حوزه مداخلات درمانی غیر مجاز و محروم ساختن بهره برداران و دامداران از درمان‌ صحیح دام‌های بیمار توسط افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

صباغ زاده در پایان خاطر نشان کرد: این اداره جهت جلوگیری از تضییع حقوق کلینیسین‌ها و بهره بردارانی که بدون اطلاع به افراد غیر مجاز و فاقد صلاحیت علمی و قانونی مراجعه می‌کنند، از تمام ابزار قانونی و حقوقی جهت جلوگیری از بی نظمی‌ها و تخلفات در آینده استفاده می‌نماید و بهره برداران و دامداران هرگونه شکایت و انتقاد را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان گزارش دهند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
بسیار عالی و احسنت!
راه درست همین است!
خوشبختانه مشاهده می شود که با رویکرد نوین سازمان دامپزشکی،
برای یاری رسانیدن حداکثری به مرغداران و دامداران عزیز از طریق تاکید بر ابعاد حیاتی و استراتژیک
نقش دامپزشکی در بهداشت و سلامت انسان،
تلاش می شود که حمایت همه جانبه وزارت بهداشت و قوه قضاییه جلب شود.
ما را که به وزارت جهادکشاورزی امیدی نیست!
نظر شما
ادامه