کد خبر: ۴۱۴۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

جلسه هم اندیشی بازرسان اداره کل دامپزشکی قزوین برگزار شد.

بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه استان قزوین به منظور وحدت رویه در امور بازرسی روز گذشته با حضور معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین تشکیل جلسه دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، در جلسه ای که روز گذشته با حضور مدیران و کارشناسان ستادی اداره کل و بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه استان قزوین در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد، «دکتر مهرزاده» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین هدف از تشکیل این جلسه را بررسی موانع و مشکلات احتمالی در برخورد با متخلفین حوزه بهداشت مواد غذایی ذکر کرد و افزود: دامپزشکی به عنوان متولی ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه در بحث فرآورده های خام دامی است و در این مسیر از هیچ تلاشی قصور نخواهد کرد.

 دکتر مهرزاده همچنین بر ایجاد وحدت رویه در برخورد تخلفات احتمالی تاکید کرد و افزود: بازرس بهداشتی دامپزشکی می بایست روحیه بازرسی داشته باشد و در برخورد با تخلفات احتمالی به هیچ عنوان ضوابط را فدای روابط نکند.

«دکتر راول غلامپور اقدمی» نیز پس از استماع نظرات کاربردی بازرسان دامپزشکی سطح استان گفت: آموزش مستمر بازرسین در دستور کار دامپزشکی است و با عنایت به اینکه در ایام خاص مانند اعیاد قربان و نوروز و همچنین ماههای مبارک رمضان و روزهای محرم با توجه به افزایش عرضه فرآورده های خام حجم کارها افزایش پیدا می کند، ضروری است که هریک از پرسنل دامپزشکی اطلاعات کافی در زمینه بهداشت و بازرسی فرآورده های خام دامی داشته باشند.

لازم به ذکر است جلسه هم اندیشی بازرسان دامپزشکی استان در سطوح مختلف مدیریتی در طول سال برای وحدت رویه و بررسی نقاط قوت وضعف برگزار خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
لطفا تیتر را اصلاح نمایید ضوابط را
فدای روابط نکنید
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
با سلام و احترام،
ضمن تشکر، اصلاح شد.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
2
قابل توجه دوستانی که چند وقت پیش به مقاله مندرج در تابناک ایلام حسابی تاختند
آقایان سرتون را مثل کبک زیر برف نکنید!
کدوم نظارت؟؟؟
یکی باید بازرسای شما را نظارت کنه!
اصلا مردم اکثرشون دامپزشکی را ناظر و بازرس نمیدونن فقط اداره بهداشت را می شناسند دامپزشک جماعت را میگن کارش تو ......... است
البته کوتاهی و تقصیر از برخی ناظرین و بازرسین هم هست ولی معمولا اگر بازرس کارش را درست انجام بده هم در اولین قدم رئیس شبکه قضیه را وتو میکنه اگر نشد در اداره کل با سفارش مقامات استانی و شهرستانی برای حفظ صندلی مسئولین دامپزشکی اتوماتیک نتیجه نظارت باطل میشه
والله قسم!
نظر شما
ادامه