کد خبر: ۴۱۴۲۹



اولین جلسه شورای مدیران دامپزشکی خراسان شمالی در سال ۹۷ برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، جلسه شورای مدیران دامپزشکی استان خراسان شمالی با حضور مدیران ستادی، روسای شبکه‌ها و تنی چند از بازنشستگان محترم با محوریت تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری عنوان گردید و ارائه سیاست‌ها و راهبردهای جدید دامپزشکی استان در سال 97 در مبارزه با بیماری دامی، حفظ و حراست از سرمایه دامی، ارتقاء بهداشت عمومی، تقویت امور قرنطینه‌ای، برگزار گردید.

مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی، ضمن تجلیل از زحمات کارکنان دامپزشکی استان درسال 96 که همگی در جهت اهداف دامپزشکی خالصانه تلاش نمودند بویژه اینکه با وجود مخاطره بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در بیشتر استان ها، همکاران دامپزشکی استان توانستند با اقدامات ارزنده و پیشگیرانه استان خراسان شمالی را جزو استان‌های پاک نام قرار دهند .

«دکتر محمد‌مهدی احمدی» خاطر نشان کرد: همکاران در سال 97 می‌بایست گام‌هایشان را قویتر و با پشتوانه علمی برداشته تا ضمن تشدید فعالیت‌های نظارت بر بهداشت عمومی، بویژه برخورد جدی با هرگونه کشتار غیر مجاز دام سطح بهداشتی و تامین سلامت جامعه را به شکل شایسته‌ای تضمین نماییم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به پاس حضور پنج نفر از بازنشستگان محترم در جلسه، بازنشستگان را سرمایه معنوی و فکری هر سازمان نام بردند و ورود به فصل بازنشستگی را سر آغازی برای شکوفایی ایده‌ها و آرامش زندگی نام بردند .

بازنشستگان حاضر در این جلسه اظهار داشتند: دامپزشکی کشور تنها سازمانی است که در ارائه خدمات بهداشت عمومی پیشگام بوده و تمام خدمات را در جهت ارتقاء بهداشت عمومی به شکل رایگان تقدیم اجتماع می‌کند و برای ما بازنشستگان مایه مباهات و افتخار بود که در چنین سازمانی 30سال خدمت و عمر را گذراندیم .

و در پایان از پنج تن از همکاران بازنشسته آقایان علی اسعدی، نوروز علی نوروزی، قربانعلی ایمانی پهلوانلو، محمد گوهری زیارت و محمد علی تغیر، با اهداء لوح سپاس و هدایای یادبود تجلیل به عمل آمد.


نظر شما
ادامه