کد خبر: ۴۱۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر



«چنز» ۵۰ ساله و «برثیویت» ۴۳ ساله ادعا می‌کنند که موهبت و استعداد حرف زدن و برقراری ارتباط با حیوانات را دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج انگلیسی ادعا می‌کنند که با روشی عجیب و متفاوت و تنها با اتکا بر قدرت‌های ذهنی قادر به برقراری ارتباط و حرف زدن با حیوانات هستند.

آنها می‌گویند با تحلیل چهره حیوانات می‌توانند ذهنشان را بخوانند و با آنها از نظر ذهنی تعامل برقرار کنند. این زوج ادعا می‌کنند که موهبت و استعداد حرف زدن و برقراری ارتباط با حیوانات را دارند.

برثیویت می‌گوید با نگاه کردن به چهره یک اسب توانسته به اندوه او پی ببرد و اینکه اسب مورد نظر از بودن در خانه صاحبش غمگین بوده است و یا یک سگ از این که لباس انسان به او پوشانده‌اند ابراز نارضایتی کرده است.

افراد زیادی که حیوانات خانگی دارند از این زوج درخواست کمک کرده‌اند. آنها درباره رفتار عجیب و غریب حیوانات سؤال می‌پرسند؛ برای مثال چرا حیوان خانگی ما مضطربانه در خانه گشت می‌زند؟ و یا آیا حیوان خانگی من از بودن با من احساس خوشبختی می‌کند یا نه؟

البته پژوهشگران همواره تأکید می‌کنند که درک زبان حیوانات از طریق بررسی خلق و خوی حیوانات موضوع عجیبی نیست. برای مثال گربه‌ها وقتی احساس رضایت دارند خرخر می کنند. خرخر گربه‌ها یک روش برقراری ارتباط با دوستانشان است، چون گربه‌ها با فرکانس و صدایی خرخر می‌کنند که به فواصل دور نمی‌رسد. خرخر کردن ‏و دیگر صدا در آوردن‌ها با فرکانس پایین در بین پستانداران، اصولا مربوط به موقعیت‌های اجتماعی مثبت ‏است: غذا دادن، حمام کردن، دراز کشیدن و دوستانه بودن. ‏

در عین حال گربه‌ها در حالت تهاجمی ضربه می‌زنند. جنبش‌ها و حرکت‌های فیزیکی بخش مهمی از ارتباط برقرار کردن با حیوانات است. برای مثال سگی که دمش را تکان می‌دهد به ما می‌گوید: حوصله‌ام سر رفته و می‌خواهم بازی کنم.


 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
خوندن ذهن حیوان زبان بسته که کاری نداره اگه تونستی ذهن آدم دو پا رو بخونی شاهکار کردی
نظر شما
ادامه