کد خبر: ۴۱۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان و هیئت همراه در بازدید از شهرستان کاشان، در دیدار صمیمانه ای با «دکتر محسن شفیعی» از پیشکسوتان کلینیسین دامپزشکی این شهرستان عنوان کرد: انتقال تجربیات کلینیسین های پیشکسوت به جوانان علاقه مند، می تواند نقش مهمی در ارتقاء دامپزشکی داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این دیدار مهندس دهقان مسئول حراست، دکتر موسوی رئیس اداره تشخیص و درمان و دکتر ادیبان معاون اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر موحدی را همراهی می کردند.

دکتر موحدی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دکتر شفیعی به عنوان یکی از پیشکسوتان فعال در عرصه طیور، بیان داشت: نقش برجسته شما در مشورت و راهنمایی پرورش دهندگان طیور استان اصفهان و استان های همجوار، که با رصد و تشخیص های به موقع در کنترل و پیشگیری از بروز و گسترش بیماری های طیور موثر می باشد، بسیار مهم می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت اقدامات دامپزشکان پیشکسوت در کنترل بیماری ها و نقشی که در بهداشت عمومی و اقتصاد صنعت پرورش دارند، افزود: فداکاری و خدمت بی ادعا از خصایص همکاران کلینیسین دامپزشکی می باشد، که برای خود جزء وظیفه خدمت رسانی به کشور و جامعه تعریف دیگری را متصور نیستند.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان با اشاره به این موضوع که پیشکسوتان عرصه دامپزشکی سرمایه های ملی می باشند که می بایست به نحو احسن از آنها استفاده نمائیم، خاطر نشان کرد: انتقال تجربیات علمی و عملی که در چند سال خدمت پیشکسوتان به دست آورده اند، می توانند با انتقال به جوانان علاقه مند، گام مهمی در ارتقاء دامپزشکی استان و کشور داشته باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
در این دیدار، دکتر شفیعی هیچی نگفت؟!!
نظر شما
ادامه