کد خبر: ۴۱۵۰۵



مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور در جلسهای که توسط ستاد اجرایی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان با حضور مدیران تعدادی از اتحادیههای مرغ تخمگذار در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید، عنوان داشت: اتحادیهها و تشکلهای بخش خصوصی بایستی نسبت به ایفای نقش خود بعنوان حافظ منافع تولیدکننده و متولی امر تولید اقدام نمایند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا اکبرشاهی» اعلام داشت: از آنجا که تدوین هر دستور‌العمل و برنامه کنترلی بدون در نظر گرفتن منافع بهره‌برداران و تولید‌کنندگان با شکست روبرو می‌باشد، از اتحادیه‌ها و تشکل‌ها درخواست نمود نسبت به همکاری کامل با دفتر طیور سازمان اقدام نمایند.

در این جلسه مقرر شد اتحادیه‌ها در بحث بازدید از واحدهای متقاضی جوجه ریزی بعنوان یکی از ارکان مهم در بررسی ساختار قرنطنیه‌ای بهداشتی واحدها به منظور ارتقا ساختار امنیت زیستی دخیل گردند.

همچنین در خصوص بحث ساماندهی کود مرغی و ساماندهی فعالیت کارگران موقت در واحدها برنامه‌ریزی‌های لازم را با همکاری ادارات دامپزشکی بعمل آورند.


نظر شما
ادامه