کد خبر: ۴۱۵۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: تعدادی از عوامل توزیع گوشت های مشکوک با کارشناسان نظارت این شبکه در شهرستان درگیر شدند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر محمد علی رحمی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام بیان کرد:  در پی گزارش هایی مبنی بر اینکه افرادی بطور مشکوک در یکی از مناطق شهر ایلام شبانه اقدام به ذبح لاشه هایی می کنند، کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان با هماهنگی قبلی با نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

علی رحمی گفت: این افراد که سه نفر بودند، با سلاح های سرد همچون ساطور، چاقو، قمه به کارشناسان شبکه  دامپزشکی  حمله ور و موجب جراحت های سطحی و پارگی البسه آنها شدند.

وی ادامه داد: پرونده این  متخلفان  در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام تاکید کرد: این متخلفان که طبق گفته افراد مسبوق به شرارت بودند، توانستند با استفاده از فضای تشنج آمیزی که ایجاد کرده بودند، لاشه ها را بار ماشین کرده و از محل متواری شوند .

علی رحمی با بیان اینکه این افراد شناسایی شده و تحت پیگرد مراجع قانونی هستند، اضافه کرد: این افراد با در اختیار گرفتن یک منزل مسکونی به صورت خانه مجردی شبانه لاشه های مشکوکی را به منزل آورده و بعد ذبح و قطعه بندی صبح این لاشه ها را از منزل خارج و به مناطق نامعلوم منتقل می کردند و خونابه و‌ پساب ذبح این لاشه ها موجب ایجاد آلودگی زیستی برای ساکنان منطقه شده بود.

وی به مصرف کنندگان و خریداران گوشت توصیه اکید کرد: گوشت مورد نیاز خود را از قصابی های معتبر دارای مجوز تهیه و از وجود لیبل و مهر تایید دامپزشکی و‌ کشتارگاه بر روی لاشه دام مطمئن شوند.

علی رحمی گفت: گوشت هایی که خارج از شبکه ذبح و ‌توزیع مورد تایید دامپزشکی توزیع می شوند از لحاظ سلامت، ذبح شرعی و‌ حتی حلال یا حرام گوشت بودن جای سوال دارند و مردم از خرید گوشت و کباب از قصابی و کبابی های غیر مجاز حاشیه شهر همچون منطقه مهدی آباد خودداری کنند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
پس نیرو انتطامی رو برای چی برده بودند؟ که چاقو بخورن و اونا فرار کنند؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
بدبخت کرد این رشته ما رو خانه خراب کرد ..نابود کرد.. بیکاری..کتک..فقر یعنی دامپزشکی..به خدا از دست این رشته میخوام خودم بکشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
1
0
دمشون گرم.تا شما باشید از در و دیوار مردم بالا نروید.عنوان دکتری یدک می کشید ناسلامتی!!
نظر شما
ادامه