کد خبر: ۴۱۵۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

 «دکتر اشکان مرادی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در مراسمی با حضور فرماندار این شهرستان معارفه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در مراسمی که در فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد از زحمات «دکتر یاسر علیزاده» رئیس پیشین شبکه دامپزشکی ثلاث باباجانی تقدیر و «دکتر اشکان مرادی» به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

 «صادق خدادادی» فرماندار ثلاث باباجانی در این مراسم از زحمات دامپزشکی در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: حضور دکتر پرور در دامپزشکی استان منشا تحول است و ایشان با دلسوزی خاصی مسائل مربوط به دامپزشکی را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: رئیس پیشین شبکه دامپزشکی نیز فردی علمی، فرهیخته و با تجربه بود که در زمینه امور دامپزشکی از تخصص خوبی برخوردار بود و امیدواریم سرپرست جدید که نیروی بومی شهرستان است نیز بتواند با حساسیت بیشتری مسائل مربوط به دامپزشکی را پیگیری کند.

فرماندار ثلاث باباجانی از آمادگی فرمانداری برای حمایت همه جانبه از دامپزشکی برای ارائه خدمات به مردم خبر داد و عنوان کرد: در هر زمینه ای که بتوانیم در کنار دامپزشکی خواهیم بود.

در ادامه «دکتر نادر پرور» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه دامپزشکی دو اولویت مهم دارد، گفت: این دو اولویت شامل مسئله اقتصادی و اشتغال و مهمتر از آن بهداشت عمومی و سلامت مردم است.

وی با اشاره به مرزی بودن شهرستان ثلاث باباجانی، تاکید کرد: این شهرستان به دلیل شرایط ویژه ای که دارد هر لحظه در معرض خطر ورود انواع بیماری های دام و طیور است و از همین رو از جمله  شهرستان های مهم استان از نظر دامپزشکی محسوب می شود.

به گفته مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، اکثر مردم این منطقه از بعد اقتصادی و معیشت فقط به پرورش دام، طیور و آبزیان وابسته هستند که حفظ و حراست این سرمایه ها در مقابل تهدید انواع بیماری ها از وظایف مهم دامپزشکی محسوب می شود. 

پرور افزود: در همین راستا دامپزشکی در طول سال یک برنامه  منسجم و هدفمند برای مراقبت، پایش و پیشگیری از بیماری های استراتژیک دامی دارد.

دکتر پرور سپس از خدمات دکتر علیزاده به عنوان یک نیروی فعال و تلاشگر قدردانی کرد و گفت: سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی نیز از نیروهای بومی و دلسوز منطقه است.

در ادامه دکتر یاسر علیزاده رئیس پیشین اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از زحمات مدیرکل دامپزشکی در زلزله اخیر در بحث سمپاشی، دفن بهداشتی لاشه ها، ضدعفونی و ... قدردانی کرد و گفت: در این مدت آنچه که در توان داشتم برای ارائه خدمت به مردم به کار گرفتم.

دکتر اشکان مرادی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با تمام توان در خدمت مردم و دامپزشکی خواهم بود.

درپایان لازم به ذکر است دکتر یاسر علیزاده طی حکم جداگانه ایی از سوی مدیرکل دامپزشکی به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان روانسر منصوب شد‌‌.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
3
2
لباس محلی اونم تو جای رسمی؟!!!
دکتر سارو خالدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
2
0
تبریک خدمت همکار گرامی جناب اقای دکتر مرادی ، امیدوارم در این منصب موفق و موید باشید.
نظر شما
ادامه