کد خبر: ۴۱۵۵۴


رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه وی اظهار داشت: حمایت تمام قد دستگاه قضایی همواره همراه دامپزشکی خواهد بود تا کارها بهتر پیش برود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «حجت الاسلام مظفری» در این دیدار اعلام داشت: حوزه دامپزشکی و بهداشت و نقش پیشگیری آن بسیار اهمیت دارد و ضروری است کارها و اقدامات از روی اعتماد باشد و نباید بگذارید اعتماد عمومی به دامپزشکی خدشه دار شود، چراکه اعتماد به سادگی به دست نمی آید و اگر خدشه دار شد، سریعاً جبران نمی شود.

وی یادآور شد: مساله بهداشت عمومی برای ما بسیار اهمیت دارد و با توجه به اهمیت فعالیت های سلامت محور خود به مردم بگویید چه کردید و فعالیت ها و خدمات خود را رسانه‌ای کنید.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان ساخت: ما همواره در کنار شما هستیم و حمایت‌های لازم را از دامپزشکی استان انجام می‌دهیم و لازم است شما نیز با اقدامات خوب و اثرگذار اعتماد مردم را جلب کنید.

مدیر کل دامپزشکی استان نیز در این دیدار با اشاره به نقش محوری دستگاه قضایی در ارائه فعالیت‌های دامپزشکی اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه قضایی در حال حاضر به حساسیت‌های دامپزشکی آگاه هست و دغدغه ما و شما مشترک است و ما نیز نگرانی‌های شما را قابل قبول و حق می دانیم و همواره در جهت رفع نگرانی‌های دستگاه قضایی گام بر می‌داریم.

«دکتر احمد شریعتی» گفت: با توجه به حساسیت‌های سلامت فرآورده‌های خام دامی، با کمک همکاران خود در حال بررسی مخاطرات بهداشت گوشت و کشتارگاه‌ها به صورت نقطه به نقطه هستیم تا ایرادها به حداقل برسد.

وی یادآور شد: وقتی بین ما و دستگاه قضایی حسن ظن باشد به ما کمک خواهد کرد تا با قدرت بیشتری نقش نظارتی و حاکمیتی خود را ایفا کنیم و ما خودمان را مسئول می‌دانیم تا نگرانی‌های دستگاه قضایی را به حداقل برسانیم.

شریعتی خاطرنشان ساخت: ورود سالانه 27 میلیون زائر و لزوم تامین امنیت غذایی این خیل عظیم نیازمند برنامه ریزی جدی و حمایت همه جانبه از دامپزشکی است و با تلاش همکاران و مساعدت دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها، بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که سال قبل، بیش از 22 میلیون قطعه طیور تخم گذار را نابود کرد در استان ما با توجه به مرزی بودن آن کمترین خسارت را برجای گذاشت.

شریعتی در پایان افزود: از دستگاه قضایی بویژه دادستانی استان کمال تشکر را دارم.


 

نظر شما
ادامه