کد خبر: ۴۱۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر



اولین جلسه کارگروه استانی راه‌های هماهنگی و وحدت رویه برخورد با دخالت اشخاص غیر مسئول در امور درمان دامپزشکی در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سید رضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: با دعوت از رییس نظام دامپزشکی استان، دبیر انجمن صنفی داروخانه‌های دامپزشکی استان، رییس و دبیر انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان و با حضور معاونت سلامت، رییس، معاون وکارشناس اداره تشخیص و درمان استان، این کارگروه تشکیل گردید و پس از طرح موضوع و ارائه نظرات مسئولین و کارشناسان این حوزه در بخش دولتی و خصوصی، مقرر گردید تا تشکیل این جلسات به صورت منظم تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با درمانگران غیر مجاز و متخلف در حوزه دامپزشکی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی و حقوقی برگزار و اجرایی گردد.

وی در ادامه گفت: اطلاع‌رسانی کامل به کلیه تولید‌کنندگان و متقاضیان خدمات دامپزشکی (دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل) مبنی بر بکارگیری کلینیسین‌های مجاز و تأکید بر عدم استفاده از افراد غیر مسئول و نیز عدم استفاده از داروهای خارج از شبکه مجاز توزیع، تأکید مضاعف بر خودداری داروخانه‌های دامپزشکی از تحویل دارو بدون نسخ دامپزشکان مجاز و افزایش نظارت‌های حاکمیتی بر امر درمان، نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی در حوزه دامپزشکی از جمله مصوبات مهم این کارگروه می‌باشد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
با سلام وقتی ریاست شبکه های دامپزشکی اقدام به درمان و تجویز دارو و هر کار دیگری در حوزه درمان می کنند و هیچ کس هم نیست که بگه بالای چشم شما ابروست و هیچ نظارتی هم در کار نیست مشخصه که این صحبت ها جنبه تبلیغاتی و فرا فکنی داره . آقای دکتر موسوی بهتره برن تحقیق کنن ببینن کیا دارن درمان غیر مجاز انجام می دن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
رئیس شبکه ای که درمان میکنه پاره وقت مجوز داره وگرنه همکارا 24 ساعته پیگیر میشن نابودش میکنن.
نظر شما
ادامه