کد خبر: ۴۱۶۵۲


سگی 8 ساله از نژاد سنت برنارد، که مشکوک به سرطان بود، با جراحی دامپزشکان و بیرون آوردن چهار عروسک تدی از معده‌اش رو به بهبودی است!

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، دامپزشکان با مراجعه سگی 8 ساله از نژاد "سنت برنارد" به نام «میزی» و پس از انجام سی‌تی‌اسکن و مشاهده توده‌ای در طحال وی و معده‌ای که به شکل غیر طبیعی انباشته بود و نشان از وجود غذای هضم نشده بود، مشکوک به سرطان در وی شدند.

 

شوکه شدن دامپزشکان

زمانیکه «دکتر نیک بلک برن» در حال انجام جراحی برای برداشتن طحال این حیوان بود، مشاهده نمود که معده او بسیار بزرگ شده است و سپس دریافتند که معده این سگ، حاوی مجموعه ای از اسباب‌بازی‌های نرم است!

 

وی گفت: ما به واقع انتظار دیدن چنین صحنه‌ای را نداشتیم و برایمان عجیب بود. ما می دانیم که سگ‌ها علاقه زیادی به جویدن اشیاء مختلف دارند، اما خوردن چهار خرس عروسکی کامل تدی واقعا یک شاهکار است!

 

عمل جراحی موفقیت‌آمیز

صاحبان میزی از جراحی وی بسیار واهمه داشتند. دکتر بلک برن گفت: آنها از جراحی میزی هراس داشتند چون سگ هشت ساله نژاد سنت برنارد، به اندازه کافی مسن است. اما خوشبختانه عمل موفقیت‌آمیزی بود و موفق شدیم یک سگ شاد و سالم را به صاحبانش باز‌گردانیم.

 

منبع: Vet Times

 
نظر شما
ادامه