کد خبر: ۴۱۶۹۷



«دکتر وحید قدس» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان سمنان اعلام کرد: «دکتر عباس عباسی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق «دکتر فضلی خانی» کارشناس این دفتر، به منظور بررسی وضعیت ساماندهی بهداشتی تخم مرغ خوراکی در استان سمنان حضور یافته و در این سفر یک روزه، دکتر عباسی ضمن بازدید از چند فروشگاه زنجیره ای و مرکز فرآورده های خام دامی، وضعیت ساماندهی بهداشتی تخم مرغ خوراکی در استان سمنان را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، وی در ادامه گفت: در حاشیه این سفر، جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دامپزشکی استان، دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ایران، رئیس اتحادیه مرغ تخمگذار استان و تعدادی از مدیران واحدهای بزرگ مرغ تخم گذار استان برگزار گردید.

در این جلسه «دکتر محمد سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان، گزارش مبسوطی از اقدامات اداره کل دامپزشکی استان سمنان در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ارائه و دستاوردها و اقدامات ویژه استان بخصوص طرح ساماندهی بهداشتی تخم مرغ خوراکی را تشریح نمود.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، استان سمنان را به عنوان استان پیشرو در اجرای ضوابط و مقررات دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور معرفی و از زحمات مدیرکل دامپزشکی استان و همکاران اداره نظارت استان تشکر و قدردانی نمود.

در پایان جلسه بر تداوم روند ارتقای کیفی و بهداشتی تخم مرغ خوراکی در استان و تسری اقدامات ویژه اداره کل دامپزشکی استان سمنان به کل کشور تاکید گردید.


نظر شما
ادامه